utorak, 2. listopada 2018.

TOP 5 favorita rujna

U rujnu sam isprobavala više novih proizvoda, a sada sam odlučila pokazati vam pet proizvoda koji su me doista oduševili! Riječ je o proizvodima koje nisam nikad prije probala i u tih mjesec dana apsolutno su me osvojili. Naravno, riječ je o dekorativi jer preparativne proizvode uvijek volim isprobavati što dulje da bih vam mogla reći prave dojmove.


1. Catrice tekuća kamuflaža - vjerujem da su svi isprobali ovaj proizvod još davno prije, stoga neću ulaziti u detalje, ali ja sam ju kupila prvi put tek prošli mjesec i žao mi je što nisam ranije!

2. trend IT UP lak Copper Glace 040 - predivan lak, oduševila me nijansa, pigmentacija je vrlo dobra, a postojanost oko četiri dana. 


3. Aura Ultimatte tekući ruž za usne 906 - mat tekući ruž koji ne isušuje usne, odlične je pigmentacije i postojanosti. Uskoro će video na mom kanalu  sa swatchevima svih nijansi.

4. Aura City Lights Strobing Palette - zaljubila sam se u prvu nijansu iz ove palete i onda vam je odličan dupe za theBalm Mary-Lou, a zapravo je cijela paleta vrlo slična The Manizer Sisters paletici. Stavit ću vam sliku iz arhive na kojoj možete vidjeti ruž i najsvjetliju nijansu highlightera na djelu.


5. Avon mark. Big & Extreme maskara - bit ću vam iskrena kao i uvijek, nisam dosad bila preveliki obožavatelj Avon maskara jer mojim trepavicama nisu davale dovoljno volumena. Međutim, ova je maskara pravo otkriće!!! Ne samo da je ovo vjerojatno najbolja Avon maskara nego je i jedna od najboljih maskara ikada.  Vjerujte na riječ, govori vam osoba koja gotovo ni nema trepavice i za svaki izlazak stavlja umjetne.



Moram napomenuti da nijedan od ovih proizvoda ne košta više od 100 kn i to im je dodatni plus!


Koji su proizvodi oduševili vas?


Broj komentara: 5 :

  1. Ovaj korektor je odličan.Mene je oduševila Ziajina Acai Berry linija za lice i mousse za tijelo

    OdgovoriIzbriši
  2. Obozavam Catrice kamuflazu i ne znam ni sama koliko sam ih vec potrosila. Ovaj Trend It Up lak imam vec neko vrijeme ali tek danas sam ga po prvi put nalakirala i bas je predivan. Ostale proizvode nisam isprobala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se i tebi sviđa kao pravoj zaljubljenici u lakove :D

      Izbriši
  3. Odlilan post. :) Ako želiš možeš posjetiti moj blog aboutseason.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)