petak, 7. rujna 2018.

Makeup Revolution Glitter Bomb recenzija

Nova je godina još daleko, ali šljokice su svejedno u modi, a osobito na kapcima. Revolution ili Makeup Revolution London izbacio je na tržište šljokice u prahu, poznatije kao Glitter Bombs, a ja sam naručila dvije nijanse - Retrospect i Grand Gesture. 



Količina jednog pakiranja iznos 3,5 g, a cijena mu je 52 kn na pinkpanda.hr. Možete i naručiti sa službene Revolution stranice gdje je cijena četiri funte, ali imaju višu poštarinu i paket se čeka gotovo dva tjedna. Mislim da je to vrlo povoljna cijena u oba slučaja jer će ta količina glittera trajati doista dugo.

Oba glittera upotrebljavam nakon što nanesem NYX bazu za glitter.


Rezultati? Fantastični! Glitter stoji na kapcima od ujutro do navečer, možda padnu jedna, dvije šljokice ispod oka i to je to! Mislim da me dugo nije nešto tako oduševilo.

Nijansa Grand Gesture neupitno mi se više svidjela jer je riječ o jednoj rose gold nijansi s vrlo sitnim sjajnim česticama istog spektra.


Nijansa Retrospect sadrži brojne šarene čestice i zbog toga se uvijek presijava u drugu boju, ali najčešće odsjaj bude srebrno-plavkasto-zelen.


Na otvoru svakog pakiranja nalaze se sitne rupice iz kojih ispada vrlo mala količina šljokica koju uvijek istresem u poklopac. 


Na slici ispod možete vidjeti kako izgleda jedan sloj glittera (donji je Retrospect, a gornji Grand Gesture). Da biste vidjeli svu čar, potrebno bi bilo nanijeti bar još dva, tri sloja, ali mislim da je ovo realnije jer pokazuje da se mora nadograđivati.


Grand Gesture na mojim kapcima (s bljeskalicom i umjetno je svjetlo) te donja slika lijevo - prirodno svjetlo.



Moja preporuka ide ovim mališanima jer su mi se doista svidjeli i svakako planiram isprobati još neke nijanse!


1 komentar :

Hvala na komentaru! :)