utorak, 21. kolovoza 2018.

Proizvod koji me je jako razočarao

Znate onaj osjećaj kad vam se nešto jako, jako sviđa i jedva čekate to isprobati? Tako je meni bilo s ovim proizvodom, ali čitav njegov opis stane u nekoliko riječi - lijep na prvu, loš na drugu.

Padam na šljokice, stoga sam nedavno kupila wet 'n' wild kremasti glitter u nijansi Nudecomer jer u ambalaži izgleda predivno, ali da vam budem iskrena - razočarana sam!
Da se razumijemo, ovaj proizvod košta 15 kn i nitko neće umrijeti ako kupi jedan krivi proizvod, ali odlučila sam ipak napisati ovaj članak jer vjerujem da će velik broj ljudi kupiti ga baš zato što izgleda jako privlačno. 


U čemu je problem? Ovo nije glitter, ovo je obično kremasto sjenilo sa sjajnim česticama. Promašena kategorizacija proizvoda. Međutim, ne bih se ni ja tako ljutila, bila bih samo razočarana da je to jedini problem, ali ovaj proizvod jednostavno ne funkcionira na mojim masnim kapcima. 
Pigmentacija mu je čak i dobra ako ćemo govoriti o ovome kao sjenilu, ali problem je nanošenje. Budući da sam ja htjela nanijeti ga kao kremasti glitter, stavila sam bazu, a ovaj proizvod jednostavno nije htio sjesti na nju. Bilo je nešto bolje kad sam ga nanijela prstom, ali i dalje tu problemima nije kraj. Nakon samo tri sata na mom su kapku ostale samo sitne sjajne čestice, ni traga toj bakrenoj boji. Dala sam mu još jednu šansu kasnije bez baze, ali i dalje postojanost nije bila ništa bolja.


Žao mi je što ovako vizualno privlačan proizvod u tako lijepoj nijansi nije ostvario moja očekivanja te ga definitivno više ne namjeravam upotrebljavati (eventualno za slikanje kad mi je dosta da bude postojan pola sata).

Podržavam što nije testiran na životinjama, ali savjetujem da se ipak malo poradi na kvaliteti.

Što je vas najviše razočaralo u posljednje vrijeme?




4 komentara :

  1. Za tu cijenu nije čudno što samo naizlgled izgleda dobro.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lakše je podnijeti, ali ipak ima jako dobrih proizvoda za malo novaca...

      Izbriši
  2. Mozda ovisi od koze do koze - nije za masne kapke, tko zna. Mene zbog izgleda i dalje jako vuce da ga kupim haha
    Budem isprobala...

    Mene je u zadnje vrijeme razocarala Maybellinova maskara Total temptation. Izazvala je takav boom reklamom, zene u Bipi su ju nahvalile da je savrsena, a meni je bila medu gorima :( ocito sam naviknuta na gumene cetkice sto ova nije imala...

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)