četvrtak, 30. kolovoza 2018.

Elemis Superfood ulje za lice - vrijedi li 400 kn?

Dugo sam izbjegavala uljne proizvode za lice jer imam masnu kožu te sam mislila da će mi ju samo još više mastiti, ali otkako sam prvi put isprobala proizvod takvog tipa, ulja su postala svakodnevni dio moje večernje rutine. Ne upotrebljavam ih preko dana jer ne želim biti sjajna, ali navečer mi savršeno odgovara nakon čišćenja lica jer bogato nahrane kožu i vrate joj sjaj koji joj ja oduzimam silnim matirajućim proizvodima i kremama s kiselinama zbog sitnih prištića na T-zoni. Prije nešto više od dva mjeseca počela sam svakodnevno upotrebljavati luksuzno Elemis Superfood ulje za lice, a sada saznajte kakvi su moji dojmovi.



Elemis Superfood ulje prirodna je mješavina različitih ulja iz biljnih proizvoda (ulje sjemenki brokule, ulje krastavca, ulje daikon rotkve, ulje sjemenki lana, ulje makadamije, makovo ulje, ulje rižinih mekinja, ulje sjemenki šipka) koja su bogata antioksidansima i različitim hranjivim sastojcima.

Cijeli sastav:

Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Linum Usitatissimum (Flax) Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Papaver Somniferum (Poppy) Seed Oil, Rosa Canina (Rosehip) Fruit Oil, Squalane, Raphanus Sativus (Radish) Seed Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Oil, Brassica Oleracea Italica (Broccoli) Seed Oil, Fragrance (Parfum), Limonene, Citrus Aurantium Dulcis (Sweet Orange) Peel Oil, Amyris Balsamifera Bark Oil, Cymbopogon Martini (Palmarosa) Oil, Geraniol, Linalool, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Daucus Carota Sativa (Carrot) Seed Oil, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Benzyl Benzoate, Farnesol, Citral, Benzyl Salicylate, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract.



Nakon dva mjeseca korištenja ostalo mi je oko pola ulja, a cijela je bočica od 15 ml što zapravo pokazuje koliko je malo proizvoda potrebno za cijelo lice. Bočica je staklena te dolazi s praktičnom pipetom. 


Miris ovog proizvoda najbolje bi opisala riječ biljni te je intenzivan i morate se na njega naviknuti. To ne znači da je loš, ali definitivno ima jači miris u odnosu na neke druge proizvode koje upotrebljavam. 

Ovaj proizvod obećava da hrani kožu, pruža hidrataciju i vraća joj sjaj, a dobitnik je i Vouge Beauty Awards nagrade 2018. Zvuči obećavajuće, zar ne? 

MOJE MIŠLJENJE

Volim svoju kožu nakon ovog ulja. Doista. Ne hranim se najzdravije na svijetu, stoga mi je drago da svojoj koži mogu dati nešto zdravo i kvalitetno što će ju bogato nahraniti. Premda je ono namijenjeno jutarnjoj ili dnevnoj njezi jer piše da se brzo upija, meni definitivno ne odgovara u toj ulozi jer treba sigurno 15-ak minuta da se upije i ostavlja masniji trag, stoga za masnu kožu preporučujem samo večernju upotrebu. Međutim, točno vidim razliku kad se ujutro probudim, a večer prije njega sam nanijela. Koža mi je doista bolja, a primijetila sam i da mi se rjeđe pojavljuju potkožni prištići (možda jednom mjesečno, a prije je bilo bar tri, četiri puta). Za moju je kožu dovoljno hidratantno te ne upotrebljavam dodatnu kremu navečer te namjene ako njega upotrebljavam. 

E, sad, važna stavka - cijena. Kao što ste mogli pročitati u naslovu, cijena je ovog ulja 400 kn što je u Hrvatskoj mnogima prilično visoko i nedostižno. Ako imate novaca, ja bih vam rekla da definitivno opravdava svoju cijenu, ALI da nije nešto što morate imati ako vam je preskupo. Doista je kvalitetno, nije mi začepilo pore i nisam imala nikakvih problema, samo mi je koža ljepše izgledala i vjerujem da bih ga kupila ponovno kada bi bilo na nekom sniženju, npr. 20 ili 30 % jer ovaj sam primjerak dobila. 

Doista mi je drago da sam otkrila ovaj proizvod, a vi mi svakako pišite svoje preporuke Elemis proizvoda.


3 komentara :

  1. Vjerujem da je odlično ali iskreno preskupo mi je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prošlo ljeto, uz časopis Grazia sam dobila gratis uzorak Elemis ulja za tuširanje. Nakon isprobavanja sam pokupovala sve preostale primjerke, jer sam ostala paf u smislu koliko olakšanja čini mojoj kronično suhoj i problematično atopičnoj koži. Cjenovno spada u višu kategoriju pa sam si barem na takav način mogla priuštiti proizvod za kojeg nisam očekivala da će mi biti toliko otkriće.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)