ponedjeljak, 23. listopada 2017.

Nude ruževi: koje kupiti, a koje preskočiti

Ne znam za vas, ali meni je jesen ili za nude nijanse ili za tamnoljubičaste i bordo, bar kada su ruževi za usne u pitanju. Imamo tu sreću da sada postoji doista velik izbor nijansi koje možemo kupiti na ovim prostorima, a ja sam u ovom članku izabrala šest nijansi na primjeru kojih ću vam reći što vam savjetujem da kupite, a što je bolje preskočiti. Naravno, ukusi se razlikuju i možda će se vama baš svidjeti ona nijansa koja se meni nije svidjela. 



AVON mark. Liquid Lip Lacquer Matte

Predstavit ću vam tri nijanse iz ove linije, ali sve imaju nekoliko zajedničkih osobina. Ruževi iz ove linije vrlo su kremasti, ali mat teksture te je dovoljan samo jedan sloj za potpuno prekrivanje usana. Ugodni su na usnama i ne isušuju ih, ali će se skinuti nakon nekoliko pića baš zato što tekstura nije mat i suha. Oduševljena sam pigmentacijom, teksturom i srcolikim aplikatorom, a u nastavku saznajte što mislim o trima nude nijansama iz njihove ponude.

Nijansa pinking about you

Još u ambalaži možete vidjeti da je riječ o baby ružičastoj nijansi, ali kad ju nanesete na usne, vidjet ćete da je možda ipak presvijetla. Takvu bih nijansu preporučila osobama vrlo svijetle puti jer u suprotnom biste mogli izgledati kao iskvarcana starleta s presvijetlim ružičastim ružem za usne, a to ne želite. 

Nijansa whipped latte

Ovo je nijansa koja se u potpunosti slaže s mojom bojom kože lica i kada ju nanesem, izgledam kao da nemam usne i to mi se ne sviđa. Iz tog razloga također bih ju preporučila svjetlijim osobama kod kojih će se vidjeti razlika. 

Nijansa dare to be bare 

Moj favorit! Tamnija nude nijansa koja graniči sa smeđom, ali nije pretamna i uklopit će se uz gotovo svaki makeup. Nosila sam ju i za večernji izlazak, a u prosjeku samo 10 % od svih svojih ruževa biram u takvim prilikama i najčešće sam vjerna istima. 



Makeup Revolution Iconic Matte Nude Revolution ruž u nijansi Expose

Ovaj ruž koji svojom ambalažom sliči MAC ruževima, samo što je pakiranje plastično i lošije kvalitete, ali zato lijepe boje, predivno izgleda netaknut i stvarno mi ga je u početku bilo žao isprobati. Međutim, nijansa je dosta svijetla i također nisam sigurna da je najbolji odabir za tamnije osobe. Ima ružičasti podton i razlikuje se od boje kože, ali je najsvjetliji od svih ovih ruževa. 

Sleek Matte Me tekući ruž u nijansi Birthday Suit 

Ovo je moj favorit među nude ruževima za usne jer nije ni pretaman ni presvijetao, potpuno je mat, savršene je pigmentacije i dugo traje na usnama. Malo je suh, ali ako prethodno nanesete balzam, nećete imati nikakvih problema. Definitivno vrijedan pažnje!

Bronx Matte Lip Tint u nijansi 10 

Ovaj je ruž malo tamniji od prethodnog, ali također je predivan. Ima srcolik aplikator i lako se nanosi, iznimno je pigmentiran i postojan, ali ima jednu manu. Ako ga popravljate dva ili tri puta, počet će se malo trusiti. Nećete to vidjeti, ali ćete osjetiti na usnama. 


Avon pinking about you, whipped latte, dare to be bare, MUR, Sleek i Bronx



Imate li vi neke preporuke za mene? 


Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)