subota, 18. ožujka 2017.

Proizvod za tijelo koji ćete poželjeti pojesti!

Danas sam vam odlučila predstaviti jedan proizvod za njegu tijela koji je tako savršena mirisa i posebne teksture da vas doista podsjeća na neki desert. Riječ je o BIObalm Kakao maslacu za tijelo koji upotrebljavam oko mjesec i pol.


Maslac dolazi u plastičnoj posudici od 100 ml, a cijena mu je 50 kn i možete ga naručiti ovdje

Što kaže proizvođač:

Iznimno bogat antioksidansima, pomaže kod ožiljaka, povećava elastičnost kože te je preporučljiv u prevenciji nastanka strija. Nanesen na kožu štiti ju od vanjskih utjecaja i ostavlja osjećaj mekoće i nahranjene kože. Zbog svog ugodnog mirisa pomaže u relaksaciji i oslobađa od stresa.


Obožavam proizvode za tijelo koje imaju teksturu maslaca i zato me ovaj osvojio na prvu, a miris je doista poseban i dugo se zadržava na koži što mu je veliki plus.


Jako se brzo upija, ali hidratizacija je osrednja, stoga ako imate jako suhu kožu, mislim da vam neće biti dovoljan i to mu je zapravo jedina mana. Međutim, za sve one s normalnom kožom sigurno će biti odličan.

Ne sadrži konzervanse, a sastav možete vidjeti na fotografiji ispod.


Sve u svemu, oduševljena sam ovim proizvodom - mirisom osobito! Definitivno moram isprobati i onaj od kokosa.


*PR proizvod

3 komentara :

  1. Prefino zvuči, volim kakao na sebi :) <3 Koristila sam Ziajin kakao maslac, ovaj mi se čini super :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakao maslac...pa to ne moze biti lose nikako ☺

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)