srijeda, 22. ožujka 2017.

AVON Mark ruževi za usne - prvi dojmovi

Koliko volim ruževe, govori vam sam naslov mog bloga, stoga nije ni začuđujuće da sam među svim Avon Mark proizvodima prvo odlučila isprobati ruževe za usne. Budući da sam ih tek dobila, nisam imala vremena za detaljno isprobavanje, ali mogu vam prenijeti prve dojmove i pokazati vam kako neke nijanse izgledaju jer trenutno su na super popustu koji treba iskoristiti što prije!




Imam dva ruža iz Mark Plump It linije i jedan iz Mark Bold linije. Riječ je o nijansama Roasted Red, Plumping Plum i Bold Bordeaux. Premda su različite linije, ambalaža je jednaka, izuzevši to što Bold linija dolazi još u kartonskoj kutijici. Plump it linija nešto je povoljnija i trenutno ruževi koštaju 25 kn, a Bold ruževi 35 kn.



Bold Bordeaux izuzetno je pigmentiran i kremast ruž, premda je svjetliji na usnama u odnosu na ambalaži. Nosila sam ga jednom dosad i bio je netaknut na usnama sve dok nisam pojela sendvič, onda je ostao na rubovima. Izuzetno je ugodan na usnama i, premda više volim mat ruževe, ovaj mi se baš svidio.



Što se tiče druga dva ruža, u sastavu imaju kolagen koji čini usne punijima, retinol zaglađuje, a kofein učvršćuje. Moram priznati da nisam vidjela neku razliku u punoći usana, premda sam ih također samo jednom isprobala i vrijedi sve što sam napisala i za prethodni ruž. Nakon nekog duljeg vremenskog perioda, moći ću vam reći dodatne dojmove.


Roasted Red



Plumping Plum



Na swatchevima ispod možete vidjeti sva tri ruža (prvi je Bold) i primjetno je da je tekstura vrlo slična.


Ako sam u nešto sigurna, to je da Avon, kao i uvijek, oduševljava svojim ruževima za usne! Pigmentacija, postojanost i izbor nijansi - sve je izvrsno i zato mislim da su doista vrijedni pažnje.

Sviđaju li vam se ovi ruževi?




2 komentara :

  1. Ajme,baš divne nijanse.😊😘

    OdgovoriIzbriši
  2. Svidaju mi se, pogovo nijansa Plumping Plum koja mi je predivna i savrsena za ove toplije dane koji su nam napokon stigli. A na tebi sve nijanse lijepo izgledaju.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)