nedjelja, 29. rujna 2013.

30 stvari koje niste znali o meni

Iako bih zapravo trebala pisati o 50 stvari koje niste znali o meni jer je to trenutno aktualan tag, nema šanse da ih toliko pronađem. :D Možda se sjetim nečega ako me pitate. Nadam se da nećete umrijeti od dosade, sretno s čitanjem!


1. U slučaju da ne znate kako izgledam, imate sliku iznad. :D Slikana je u Kalambaki u Grčkoj i na drugoj polovici slike trebala bi se nalaziti moja prijateljica Ana, ali sumnjam da bih dobila dopuštenje sa stavljanje na blog.



2. Imam rupice na obrazima kad se smijem i to osobito na desnoj strani i ne volim to. Naime, kad pokušavam biti ozbiljna, a zapravo mi je nešto smiješno, onda se uvijek pojavi rupica. I to je otkrio moj dečko i obznanio to svim mojim frendicama i sada se više ne mogu pretvarati da sam ljuta na njih. :(

3. Maturantica sam i planiram studirati hrvatski i engleski, ali mi svi govore da se neću zaposliti pa više ne znam što bih.

4. Nikad nisam vadila krv iz vene i užasno se bojim doktora.

5. Iz razloga iznad nikad ne bih mogla studirati medicinu koju mi svi tako toplo preporučuju. Čisto da znate, radije bih bila nezaposlena.

6. Bojim se horora i mrzim gledati CSI.

7. Bavila sam se atletikom sve dok mi gimnazijske obaveze nisu zabranile.

8. Ne volim salamu i slične mesne prerađevine, gljive, češnjak, rajčicu...

9. Obožavam pizzu s tunjevinom, to je ujedno i jedina koju jedem.

10. Imam mlađeg brata koji se zove Duje.

11. Kad sam imala 11 godina, prijateljica mi je onom britvicom za obrve obrijala pola vanjskog luka.

12. Ne koristim peglu za kosu.

13. Ne želim polagati vozački, a moram iduće ljeto.

14. Ne volim kad me netko želi s nekim prisilno upoznati ili kad moram biti u društvu s nepoznatim ljudima koji su mi antipatični.

15. Nikad nisam ravnodušna.

16. Želja mi je otići još jednom u London, Pariz i Beč, a onda posjetiti i New York.

17. Idealan posao iz snova bio bi raditi za neku makeup firmu <3

18. Lako se naživciram i nisam tolerantna.

19. Imam naviku ispravljati ljude kad u nečemu pogriješe (bar one do kojih mi je stalo) i u početku se svi uvrijede, ali većinom naviknu.

20. Ovisna sam o čokoladi i izbirljiva sam kad je ona u pitanju.

21. Željela bih snimati YT videe, ali trebam dobru kameru. :(

22. Volim poklone, ali volim i poklanjati.

23. Mrzim PMS jer stalno mijenjam raspoloženja i dovodi me do ludila pa se svađam apsolutno sa svima i sve me živcira.

24. Ne volim ljude koji mi se obraćaju samo kad nešto trebaju.

25. Željela bih upoznati što više blogerica i organizirati neko druženje što prije.

26. Odgovorna sam i ne volim kašnjenje, zaboravljanje, neispunjena obećanja...

27. Ne brine me što će netko misliti o meni zbog mojih postupaka, stojim iza svega što kažem i napišem, a najdraži su mi oni koji uvijek imaju nešto za neizravno prigovoriti :D

28. Imam jako visoka očekivanja i od sebe i od drugih ljudi, stoga me lako razočarati...

29. Ne volim ljude koji sudjeluju u darivanjima na blogovima, a uopće ih ne čitaju.

30. I kao šećer na kraju, obožavam kupovati, čitati o lijepim stvarima, gledati tuđe makeup kolekcije i nadati se...

A sada bih molila vas da napišete nešto o sebi :) I pitajte ako vas još nešto zanima.

Mirna <3

Broj komentara: 40 :

  1. Osvrt na 3. izjavu. Hrvatski zaboravi. Biraj engleski sa još nekim predmetom i nećeš ni fax završiti, a već ćeš imati ponudu. :) Toleranciji ćeš se naučiti kako budeš imala više godina. Nitko nije tolerantan sa 18. Jer mislimo da nam je cijeli svijet pod nogama i da ga možemo gaziti. Prava škola dolazi tek poslije. :) Puse, oko moje malo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, zašto mi to svi govore :( Imam još malo vremena, vidjet ćemo :/

      :*

      Izbriši
    2. Ja sam zavrsila bosanski/hrvatski/srpski jezik i književnost, u Zenici, Bosni i Hercegovini i vjeruj ni kod nas nema posla,za prosvjetne radnike posebno... pokusaj zavoljeti nesto drugo :) Puno srece zelim :)

      Izbriši
  2. Ti si mladja od mene??? Cekaj, sta??? Sokovi nedeljom uvece! Ja mrzim kasnjenje i uvek se trudim da ne kasnim, ali univerzum radi protiv mene, tako da uvek su na semaforu sva crvena svetla ili je udes neki ili nesto. -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, a jesi me nasmijala :D očito jesam, haha, zasad ne lažem o godinama, ali kad budem imala 45, vjeruj mi da ću ti onda reći da imam 30 :P na svu sreću, ja ne živim u velikom gradu i nema puno semafora :)

      Izbriši
  3. Prvo, imaš super naočale i super izgledaš.
    Drugo, upiši ono šta ti srce govori i budi sritna na faxu. Posao je posao, a često se dogodi da ljudi ne rade uopće u svojoj struci. Možeš završiti i medicinu, pa na kraju raditi kao kuhar. Ovo sad karikiram, ali želim ti reći da se ne zamaraš, nego slijediš svoje srce.
    Treće, presmišno mi je šta ti se brat zove Duje, a nisi iz Splita! :D
    A sad nešto o meni... Volim životinje, volim dobre ljude, volim sva godišnja doba i želim svima sreću! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, hvala :) Tata mi je Dalmatinac, dobio je ime po djedu :) Ali svakako nema puno imenjaka u široj okolici :D Blago tebi, ja volim samo ljeto :D

      Izbriši
  4. I ja se bojim horora, ali sam zato jedno vrijeme gutala CSI sve dok mi nije totalno dosadio...nisam nikad polagala vozački, a ni dan danas ne znam voziti biciklu :P sramota! Volim SF i fantasy filmove, nekad davno sam uvijek kasnila, a od kada sam počela raditi sam točna ko švicarski sat...i ne volim kuhat, ali znam sve ako moram :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bicikl moraš naučiti voziti, bar to nije teško :D joj, ja ne znam kuhati, haha :)

      Izbriši
  5. Izbirljiva si u jelu :) ni ja ne volim ljude koji ucestuju u giveaway-u a uopste ne citaju blog i smanju sanse iskrenim citaocima. Ja obozavam CSI i u soku sam koliko imas godina. Uvek sam zabislja da si bar ko ja oko 25.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi mi kažu da sam izbirljiva. Haha, tako je Pudrijerica mislila :) Ali, eto :)

      Izbriši
  6. ovo pod 2 <3 predobro :D
    ne mogu virovat da nisi nikad izvadila krv iz vene. Meni je to ko dobar dan, al zato nikad ne bi mogla bit doktor bilo kakve vrste, kirurg pogotovo. Auč.
    Ja ne volin tunjevinu. London <3 to je moj dream place. Nadan se da ću ga posjetiti jednog dana.
    Šta se tiče tolerancije, samo ću potpisat gore Mirnu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, svima su super rupice dok ih nemaju :D nisam, uvijek sam bila zdrava :D Vjerujem da hoćeš :)

      Izbriši
  7. Ajde barem znaš da imaš rupice, ja sam se išokirala kad sam skužila rupice na BRADI, u videu 25 činjenica o meni (ja sam još više smanjila od tebe broj činjenjica haha) da bi ispalo da ih imam oduvijek, samo sam ih sad skužila.
    Hm, upiši engleski i još neki strani jezik. Nemoj nikako upisati engleski i povijesti, kao ja :D Ali ako baš jako voliš hrvatski, a znam da voliš jer voliš gramatiku, a onda upiši brate mili, zašto ne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, vidjela sam da si smanjila :P ti pov i eng, a da? :D

      Izbriši
  8. Prvo moram reci da si bas lijepa i slatka i da ti je kosa divna, pa sam se zacudila kad si rekla da ju ne peglas :) onda sam se zacudila na tvoje godine jer sam uvijek mislila da smo tu negdje, znaci 24-25 :D Sto se tice studiranja, ja se slazem s Lenkom. Studiraj ono sto volis. Ja sam recimo upisala faks za koji nisam znala da me zanima jer sam u to vrijeme bila zbunjena i nisam znala sta bi upisala, na kraju se ispostavilo da me to bas zanima i ne mogu zamislit da studiram nesto drugo iako ne znam da li cu se moci zaposlit jer nas ima ko dreka :D I ja se bojim horora, a CSI ne gledam jer mi je dosadio :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :$ ali na toj slici mi je kosa grozna, vjetar čini svoje :( haha, vidim da su vas sve začudile moje godine :D

      Izbriši
  9. Nisam znala da si ovako mlada :) Evo ja ću te ohrabriti za studije engleskog (hrvatski bolje da bude pod dva, ako tako ide kod vas), koliko god da je ljudi koji dobro znaju engleski uvek će se naći posao i za nekog ko je to studirao, mogućnosti ima zaista mnogo, to je jedan od retkih jezika koje se još uvek isplati studirati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na ohrabrenju! :) Haha, eto sad svi znate za moje mlade godine :D

      Izbriši
  10. Ja ne znam ovako o sebi pricati hehe :) svaka cast, ti si 30 napisala :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Kao i ti nisam baš tolerantna, iskustvo me naučilo da više takva ne budem pa zato ne toleriram ljude koji me zovu kad im nešto treba :D Zapravo, takve sam odavno udaljila od sebe, energetski vampiri!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja planiram isto studirati hrvatski i engleski pa mi govore da tu nema budućnosti,al treba se ne obazirati na to i ustrajati u onom što voliš :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da treba ustrajati, ali opet i gledati situaciju na tržištu :/

      Izbriši
  13. To što sad nema posla za neku struku, ne znači da neće biti za 5 godina kad završiš, a vrijedi isto i obratno, možda se sad čini idealno nešto studirati, a za nekoliko godina bude jako puno ljudi koji to završavaju ili jednostavno više ne bude toliko potrebe za tim kadrom. Kad sam završila srednju, pa i kad sam završila preddiplomski i diplomski, situacija je svaki put bila skroz drugačija. Tržište se mijenja. Isto tako, ja nisam ljubitelj tih profesorskih smjerova. Ne zato što to nije super, nego zato što mislim da su jako loše plaćeni. Ali, ako ti to nije bitno, onda dobro :) Što god da odlučiš, odluči se za nešto što te zanima, malo još istražuj, razgovaraj s curama koje već studiraju. Jer kad kreneš, treba to i završiti, a to baš i neće ići ako to nije nešto što te zanima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To me zanima i imam same profesore u obitelji već generacijama :)

      Izbriši
  14. Aaa, meni su baš simpatične te rupice, ja to zovem smijalice, btw lijepa si. :D A ni ja ne volim doktore, pogotovo ne dodir sa iglom. :D Također ne volim kašnjenje i neodgovornost.

    OdgovoriIzbriši
  15. "svi mi kažu da se neću zaposliti" Oni nisu bitni nego ono što ti želiš. Posao je danas malo teže naći ali uvijek postoji 50 % da ćeš naći i 50 % da ne. Studiraj što voliš, učićeš sa razumijevanjem i lakše privesti kraju. Ispiti mi nikad nisu bili problem jer sam završila ono što volim (bilo je i dosadnijih ispita ali hajde xD ) Ne pametujem i nije stari ofucani kliše :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, ali to je činjenica da ima puno takvih na birou.

      Izbriši
  16. super post, definitivno smo te bolje upoznali :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Joj, i ja obožavam putovati, a također bih voljela posjetiti London i NYC. :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga Mirna, potpisujem većinu toga što si za sebe napisala, s iznimkom da sam vadila krv iz vene i svaki puta kada to moram napraviti iznerviram se od straha; i imam položeni vozački već 5 godina i još me strah svaki puta kada sama sjednem u auto :D
    Potpisujem također ono što ti je Mirna napisala, nemoj razmišljati o tome da li ćeš studirati hrvatski jer ti on nije budućnost. Uzmi radije 2 jezika - danas ti je to traženo i to ti je budućnost. Moći ćeš otići bilo gdje vani u današnje vrijeme kada je masu ljudi nezaposleno :D

    OdgovoriIzbriši
  19. 26. Odgovorna sam i ne volim kašnjenje, zaboravljanje, neispunjena obećanja...
    hahahah kome ti lazes, uvijek kasnis :P

    OdgovoriIzbriši
  20. Jejej, netko mojih godina :D Imamo zajednickih stvari sto mi je drago, poput i briga oko odabira fakulteta. Vise se i bojim spomenuti sto bih htjela upisati jer odmah pogledi i rijeci ajme to je tako tesko za upisati. No nastavit cu po svome,pa sto bude bude :D i ti,ako bi to upisala upiši. Zvoja je buducnost i tvoj izbor u pitanju a ne neciji drugi :))

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)