četvrtak, 5. ožujka 2020.

Gdje kupovati markiranu odjeću? Spartoo lista želja

Ako živite u manjem gradu kao ja, onda ste prilično ograničeni kada je kupovina u pitanju. Već godinama odjeću, obuću i modne dodatke naručujem s interneta, a glavni su razlozi veća ponuda, izvrsna sniženja i rijetko ću vidjeti koga da ima nešto isto kao ja. Nedavno sam otkrila Spartoo internetsku trgovinu koja u svojoj ponudi ima vrhunske svjetske brendove kao što su Adidas, Armani Exchange, Calvin Klein, Furla, Michael Kors, Tommy Hilfiger, UGG, S. Oliver itd. U ovom članku pokazat ću vam što mi se najviše svidjelo i što bih željela imati.




Luda sam za torbicama, a jako mi se sviđa dizajn novih Furlinih torbica. Ova mi je zapela za oko zbog upečatljive boje. Cijena joj je 1369 kn na sniženju. 


Ako tražite torbicu idealnu za proljeće, onda je ova pravi izbor. Sviđa mi se što ima i tu maramu kao dodatak jer ju baš čini posebnom.



Priznajem da već dugo želim obnoviti sportski dio svoje garderobe jer ga prilično zapostavljam, a ovo mi se baš sviđa. Imaju i dosta modela Adidas tajica koje bi se odlično slagale uz ovu jaknu.



Sviđa mi se boja i treba mi novi ruksak za teretanu. Ovaj je snižen na 186 kn.



Ja sam jedna od onih osoba kojoj uvijek treba veći kofer i uvijek nosi previše stvari, a ovaj David Jones kofer oduševio me svojim dizajnom i mislim da je idealne veličine za kraća vikend putovanja. Nikad još nisam uživo vidjela da netko ima tako lijep kofer, stoga mislim da ću ga kupiti prije ili kasnije.






Premda mi je teško kategorizirati, rekla bih da je ovo dugački sako ili tanji kaputić, a sviđa mi se nježna ružičasta boja. Izgleda vrlo ženstveno i to je nešto što zaista odgovara mom stilu. Može se nositi i na hlače i na haljine te osobito lijepo pristaje na bijelu boju.



Dostava je besplatna, a rok za dostavu iznosi 4 do 5 dana, a imaju i besplatan povrat. 


Sviđaju li vam se moje preporuke? Jeste li pronašli još nešto zanimljivo? Slobodno ostavite link u komentarima.



1 komentar :

  1. Krasna mi je Furla torbica. Adidas jaknica i ruksak bi super došli za trening.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)