četvrtak, 17. listopada 2019.

Avene Hydrance Aqua-gel krema za lice

U moru krema za lice, ili čak oceanu jer zaista ih je mnogo, rijetko me nešto baš oduševi. Ne mogu reći da me je nešto previše razočaralo u posljednje vrijeme, ali dugo se nije pojavio proizvod za koji sam mislila da je vrijedan dijeljenja s vama. Sve do ove kreme, sve do Avene Hydrance Aqua-gel kreme koja je nešto zaista posebno.



Ambalaža ove kreme vrlo je jednostavna, rekla bih baš prava apotekarska jer dolazi u bijeloj plastičnoj posudici od 50 ml, a uz nju se dobije i mala špatula koja je odlična za higijensko nanošenje proizvoda, ali ja ipak nisam baš toliko savjesna i nanosim ju prstima kao i svaku drugu kremu.


U Aveneu navode da se ovaj proizvod može upotrebljavati i kao krema i kao noćna maska i kao okoloočna njega. Napokon neki proizvod za koji kažu da se može upotrebljavati i oko očiju - što ipak znači da je nježna za kožu. Što se tiče same uporabe kao maske za lice s kojom idete spavati, to u praksi isto je kao da nanesete kremu u debljem sloju prije spavanja. 
Međutim, mene je osvojila tekstura! Nemam nijedan proizvod takve teksture i nikad nisam imala. Nije krema, nije gel, nije voda, već neka kombinacija svega toga. Iznimno je lagana, a opet nije rijetka. Nije nimalo masna i savršena je za moju masnu kožu koju znam isušiti kiselinama.



Voljela bih da slika može bolje dočarati, ali mislim da i sami vidite taj sjaj. Upija se zaista brzo i vrlo je lagana na koži, tako da je i dobra baza za puder. Ima blag miris.


Što se tiče samog djelovanja, već sam rekla da je hidratacija odlična za moju masnu kožu i preporučila bih ju svima koji imaju normalnu ili masnu kožu, a ne znam kakva bi bila za suhu kožu. Koža bude primjetno glađa nakon nanošenja kreme i ima blag i ugodan efekt hlađenja.

S obzirom na to da sam prehlađena, nanosila sam ju i na područje oko nosa i nimalo ne peče ili zateže, već naprotiv, koža bude manje oštećena.

Cijena ove kreme iznosi oko 165 kn što nije malo, ali Avene često zna imati akcije u ljekarnama, stoga ih pratite!


Hoćete li ju probati?

*PR proizvod (bez plaćanja, za sve one čitatelje kojima je ta stavka bitna)

2 komentara :

  1. Obožavam Avene.Imala sam njihov hidratantni serum i odličan je tako da ću svakako probati.Hvala na recenziji

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova kremica me privlači od kada se pojavila na tržištu tako da mi je ova recenzija baš dobro došla. Mislim da bi i meni mogla odgovarati i kupujem ju čim potrošim kreme koje trenutno koristim. Iako me jako zanima i ona najnovija, koja je baš za masnu kožu. Najbolje odmah uzeti obje ��

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)