petak, 5. srpnja 2019.

Summer Black Friday na Notinu (lista želja)

Svi vole sniženja, zar ne? Ponekad je do uštede, a ponekad do izgovora koji imamo kako bismo kupili još nešto što nam zaista (ne) treba. Notino u razdoblju od 8. do 14. srpnja ima promotivnu akciju black friday u kojoj će proizvodi čak 50 brendova biti sniženi 20 %.

notino black friday


Istražila sam ponudu i izdvojila neke proizvode koji su mi se svidjeli i željela bih probati ih.

Prvi je proizvod Schwarzkopf Professional BC Bonacure Sun Protect zaštitna magla za kosu iscrpljenu klorom, suncem i slanom vodom jer mi baš takav proizvod treba za more. Svake godine budem na moru oko tri tjedna i kosa mi zaista bude svjetlija od sunca i ošteti ju sol, stoga bih baš voljela isprobati ovu maglicu. A i sviđa mi se pakiranje. :)

schwarzkopf professional bonacure bc sun protect maglica




Drugi je proizvod također ljetni, a riječ je o Yves Saint Laurent Black Opium suhom ulju za kosu i tijelo za žene. Budući da volim taj parfem, mislim da bi mi se svidjelo i to ulje i da bi bilo idealno za ljetne izlaske.

yves saint laurent black opium suho ulje
Treći je proizvod Nivea Silk Mousse Apricot Marshmallow pjena za tuširanje koju ću neupitno isprobati jer imam osjećaj da savršeno miriše, a i nisam nikad isprobala takav proizvod pa me baš zanima kakav je. 

Nivea Silk Mousse Apricot Marshmallow pjena za tusiranje

Sad ću vam otkriti jednu zanimljivost o sebi - nemam peglu za kosu i nikad ju nisam imala. Što bi se moglo uskoro promijeniti jer vidjela sam jednu predivnu rose gold BaByliss Elegence 235 peglu koja bi mogla postati moja! To ne znači da ću se početi peglati svaki dan, ali neka se nađe za one dane kad je kosa neposlušna. 

babyliss elegence 235 pegla za kosu

Naravno, ako kupim peglu, onda moram kupiti i nešto za zaštitu od topline, a čini mi se da je L’Oréal Professionnel Steampod krema dobar izbor i ima odlične recenzije na Notinu.

L’Oréal Professionnel Steampod krema za zastitu od topline


Sljedeći proizvod vjerujem da je velik broj vas probao, ali ja još nisam - L’Oréal Paris Smooth Sugars Scrub piling za lice. U potrazi sam za dobrim pilingom za lice jer trenutno nemam nijedan (osim onih kemijskih s kiselinama), a čula sam dosta pohvala za taj pa me baš zanima kakav je.

loreal-paris-smooth-sugars-piling-za-ciscenje-protiv-mitesera

Dobre komentare čula sam i za Eveline Cosmetics tekući puder s kapaljkom za masnu kožu. Vrlo je povoljan, a recenzije su prilično dobre, stoga ću ga svakako isprobati prije ili kasnije. 

eveline-cosmetics-hd-tekuci-puder


Mislim da je vrijeme da stanem jer primijetila sam da kad imam prevelike liste želja, onda nikad ništa ne kupim, a ako se orijentiram određenom broju proizvoda, onda ih češće i kupim. 

Pišite mi jeste li probali koji od ovih proizvoda i što biste vi željeli isprobati.


Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)