ponedjeljak, 1. srpnja 2019.

Povoljni i kvalitetni kistovi za šminkanje

Jedno od najčešćih pitanja u Facebook grupi Ženski recenziRAJ jest koji su najbolji kistovi za šminkanje. Žene su zbunjene jer na tržištu zaista ima svega i recenzije su različite zbog čega je odabir težak. U ovom članku želim vam recenzirati jedan set kistova za lice za koji mislim da je više nego isplativ i da biste ga trebali imati.


Real Techniques Flawless Base Set naručila sam na iHerbu gdje mu je cijena samo 20 dolara što je gotovo duplo manje u odnosu na prodajna mjesta u Hrvatskoj. Poštarinu možete izračunati u košarici (imate više opcija, kliknite na njih), ali nikad nisam platila više od 20-ak kuna što je manje i od poštarine koju plaćate u Hrvatskoj. Uz kod ZN009 možete dobiti još 10 % popusta ako prvi put naručujete ili 5 % ako ste već naručivali. To je moj kod što znači da ću i ja dobiti popust ako ga vi iskoristite, ali neću dobiti novac, tako da nemam nikakvu zaradu. Nakon što vi prvi put nešto naručite, tako ćete i vi dobiti svoj kod koji možete dijeliti - nije nikakva blogerska suradnja. Da bude još bolje, 10 % iznosa koji potrošite, dobit ćete kao popust na svoju sljedeću narudžbu. Primjerice, ako potrošite 150 kn na stranici, sljedeću narudžbu platit ćete 15 kn manje koliko god ona iznosila. Morate jedino paziti da vam narudžba ne prelazi 160 kn ako ne želite plaćati carinu.

Što se samog seta tiče, ovo je nova inačica starog istoimenog seta, a dobijete i stalak za kistove.

 

Ja toliko volim i hvalim RT kistove zato što imaju kvalitetnu dlaku, ali i dršku. To su kistovi koji će vam trajati godinama i nadmašit će svoju vrijednost nekoliko puta. Na fotografiji možete vidjeti usporedbu kista za bronzer iz novog seta (lijevo) i starog seta (desno). Desni je kist star četiri godine i služi me kao da sam ga tek kupila!


U ovom setu nalaze se kistovi za tekući puder, bronzer, korektor i ravni plosnati kist kojim možete nanositi puder na lice ili maske, a možda pronađete i neku drugu namjenu.






Ne znam zašto bi ljudi kupovali jeftine i nekvalitetne setove za 70-ak kuna ako će za samo malo više novaca dobiti nešto zaista kvalitetno i izvrsno. Najveću razliku u kvaliteti kistova vidim u lakoći pranja. Lošiji kistovi za puder znatno se težu peru jer im dlaka upije previše pudera i lijepi ga na sebe i možete ga prati danima, ali nikad nećete uspjeti dovršiti posao.

Nadam se da sam vam bar malo pomogla!




2 komentara :

  1. Imam staru verziju ovog seta i koristim ga više od 6 godina! Tijekom vremena se na nekom od njih znala izvući koja dlačica, ali su i dalje u svakodnevnoj upotrebi. Po mom mišljenju, vrijede svake lipe! 🙌😊

    OdgovoriIzbriši
  2. nisam probala četkice ali mi je spužvica brutalna. Također sam ju naručila sa iHerba i dvije me ispadnu jeftinije nego jedna ovdje :/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)