ponedjeljak, 24. lipnja 2019.

Lancome Teint Idole Ultra Wear tekući puder (recenzija)

Ljeto je neupitno najbolje vrijeme za recenziranje pudera jer onda zaista možete razlikovati prosječne i izvrsne tekuće pudere kada je u pitanju postojanost. Već mjesec dana upotrebljavam Lancome Teint Idole Ultra Wear tekući puder koji ima SPF 15 i naručen je s Notina.

lancome teint idole ultra wear tekuci puder



Količinu od 30 ml platit ćete 311 kn što nije malo, ali je uobičajena cijena za Lancome proizvode. Plaćate kod takvih proizvoda ime i pakiranje uz kvalitetu. Što se samog pakiranja tiče, bočica dolazi u sjajnoj kutijici srebrne boje. Bočica je izrađena od debelog mat stakla, a poklopac na vrhu ima Lancome zaštitni znak.

lancome teint idole ultra wear tekuci puder

lancome teint idole ultra wear tekuci puder

Moja je nijansa 048 i to je neupitno moja ljetna nijansa, ali upotrebljavala sam losion za samotamnjenje, stoga sam svakako tamnija i ova mi nijansa onda odgovara.

Puder je namijenjen masnoj koži, uvjetno normalnoj, ali ne bih ga preporučila suhoj koži jer ima mat završetak. Ima jako prekrivanje i zaista je odličan po tom pitanju. Ima i SPF 15 što je osobito korisno ljeti, a nisam primijetila da mi je čepio pore ili izazivao bilo kakve nepravilnosti. Potrebne su mi dvije do tri pumpice za cijelo lice i zato  mislim da je vrlo ekonomičan jer ga nije potrebno mnogo.


lancome teint idole ultra wear tekuci puder SPF 15

Što se tiče postojanosti, testirala sam ga u različitim vremenskim uvjetima u kojima je pokazao različite rezultate. Kad sam ga nanosila za večernje izlaske, vratila bih se kući s puderom na mjestu bez ikakvih naznaka nestajanja i dala bih mu čistu peticu. Međutim, visoke ljetne temperature nije u potpunosti preživio i morala sam ga popravljati na T-zoni koja mi se masti nakon nekih šest do sedam sati. U oba sam slučaja upotrebljavala i bazu i puder u kamenu.

Sviđa mi se što nije težak na licu iako ima jako prekrivanje i što se lijepo stopi s kožom. Da je preživio ljetne temperature, rekla bih da je savršen.

lancome teint idole ultra wear tekuci puder swatch

Na fotografiji ispod možete vidjeti kako izgleda na mom licu (bez filtera, samo ring light).

lancome ultra wear teint idole tekuci puder na licu

Konačan dojam?

Dala bih mu peticu za sve osim postojanosti na visokim temperaturama, ali činjenica je da ih rijetko koji puder preživi bez popravaka. Cijena mu nije niska, ali važno je i gdje ga kupujete jer ćete ga na nekim drugim prodajnim mjestima platiti 400 kn i zato vam je moj savjet da u drogerijama isprobate koja vam nijansa odgovara, a zatim naručite s Notina gdje je znatno povoljniji. 

Svakako planiram kupiti i ovaj puder u svjetlijoj nijansi, tako da ga mogu upotrebljavati i kad prođe ljeto.

Jeste li probali ovaj puder?




*PR proizvod

Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)