ponedjeljak, 25. ožujka 2019.

theBalm Nude Beach paleta sjenila za oči

Ako volite šminku, onda znate koliko je važno imati kvalitetnu paletu sjenila, a zvijezda ovog članka jest theBalm Nude Beach paleta sjenila. Ovu paletu naručila sam s notino.hr webshopa, a to je važno naglasiti jer tamo je cijena palete 137,90 kn što je bar duplo manje u odnosu na ostala prodajna mjesta i zato mislim da morate naručiti tu paletu, a u nastavku ću vam otkriti zašto mi se svidjela.

theBalm Nude Beach paleta sjenila


Ova paleta dolazi u kartonskoj ambalaži, a i sama je izrađena od nekog tvrdog kartona kao i ostali theBalm proizvodi. Ima ogledalo i kist. Kist nisam još nijednom upotrijebila jer mislim da je premalen i ne možete baš mnogo njime napraviti, ali mislim da može dobro doći u slučaju da nekamo putujete pa vam se dogodi da zaboravite svoj set kistova (znam, ne želite ni zamišljati taj scenarij :D).


theBalm Nude Beach paleta sjenila

Paleta se sastoji od 12 nijansi i sve su tople i zemljane nijanse koje odgovaraju zaista svima. Pet nijansi potpuno je mat, a sedam je shimmerastih.

Nijanse theBalm Nude Beach palete

Ova mi se paleta svidjela jer ima izvrsnu pigmentaciju, osobito sjajne nijanse, ne trusi se i traje cijeli dan dok vi ne odlučite skinuti šminku. Postoji više takvih paleta, ali najčešće su znatno skuplje od ove. 

theBalm nijanse

swatchevi Nude Beach

swatchevi palete Nude Beach

Nijanse Nude Beach

Ova paleta ima sve i možete kreirati cijeli look pomoću nje. Nijansa Bodacious jedna je od najpopularnijih u posljednje vrijeme jer svi su postali opsjednuti ciglastim nijansama, a priznajem da sam i ja među njima.
Tekstura sjenila vrlo je meka i nježna i mislim da je lako upotrebljavati ih. Eventualno se mat nijanse moraju malo više blendati u odnosu na sjajne, ali teško je pronaći neku pravu manu - možda je nekad bila cijena, ali za 138 kn mislim da je svima lako dostupna (osobito jer ima besplatna dostava za nju).
theBalm proizvodi oduševljavaju me iz dana u dan i mislim da ih trebate isprobati ako još niste, a jedan od prvih trebala bi biti ova paleta.

Što mislite o ovoj paleti?




*PR proizvod

Broj komentara: 13 :

  1. theBalm uvijek ima odlične palete, nikako da si uzmem jednu,ova se čini odlična :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam istu paletu, odlična je. Za potpunu The Balm kolekciju još mi nedostaju: Matte nude, Nude dude, i Shmaker paleta :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se a tobom. Zbilja jedna dobra paleta!

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam nekoliko The Balm paleta i sve redom ih volim i koristim. Ova mi je trenutno na wishlisti jer stvarno ima predivne nijanse a ova cijena na Notinu je vise nego povoljna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Cijena me iznenadila, mislila sam da je skuplja. Definitivno moram naći način da je nabavim jer su ovo sve nijanse koje ja volim, a The Balm me jako privlači i izgledom i kvalitetom. :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)