subota, 10. studenoga 2018.

Usporedba Soph x Revolution paleta - koja je bolja?

Dugo nisam pisala o paletama sjenila, stoga je došlo vrijeme za jedan malo složeniji članak. Kao osoba koja obožava palete i upotrebljava ih svaki dan, mislim da sam kompetentna napisati vam usporednu recenziju te procijeniti kvalitetu i jedne i druge, konkretno, Soph x Revolution Ultra Eyeshadows palete i Soph x Revolution Extra Spice palete sjenila.



Prvu paletu Soph x Revolution kupila sam  prije više od pola godine, a drugu sam dobila prije mjesec dana. Slike paleta prikazuju stvarno stanje, a ne tek kupljeno. Obje palete možete naručiti na Pink Panda stranici, a redovna im je cijena 115 kn. Međutim, cijena prve palete trenutno je snižena na samo 67 kn i zato mislim da ju morate nabaviti po toj cijeni dok vrijedi akcija jer ta paleta vrijedi puno, puno više.

Prva paleta ima 24 sjenila od kojih su 14 mat, a 10 shimmer. Pakiranje je napravljeno od kvalitetne i čvrste plastike te ima ogledalo. Druga paleta ima 18 sjenila od kojih su 12 mat, a 6 shimmer. Pakiranje je nešto ljepše i elegantnije u odnosu na prvu paletu. Poklopac je metaliziran poput ogledala i poradili su na detaljima, ali svejedno vidite razliku - šest sjenila manje, a redovna je cijena ista.


Obje palete znatno su bolje od ostalih Makeup Revolution paleta sjenila koje sam isprobala, osobito kada je u pitanju postojanost.

Prva paleta


1. red


2. red



3. red



4. red



Konačan dojam:

Ova paleta ima doista predivne nijanse i sviđa mi se što ima raspon boja od bijele do crne te ima i bazne i prijelazne nijanse. Neke svjetlije mat nijanse (prvi red) nisu baš jako pigmentirane, ali zato su sve ostale fantastične. Lako se blendaju i ne truse se, a postojane su dok ih ne skinete. Voljela bih da ima još koja "drugačija" nijansa, ali zato se jedna takva pojavila u drugoj paleti.


Druga paleta


1. red


2. red


3. red


Konačan dojam: 

Ako imate prvu paletu, onda vam ova možda i ne treba jer nijanse su slične, ali zato je nijansa Infinity nešto posebno! Predivna, hladna srebrna koja je poput tekućeg metala i vrhunske pigmentacije vrijedi kao i sama paleta. Jedina nijansa koja mi se ne sviđa jest Vitamin C. Ova paleta nema tako širok opseg boja i nedostaje joj neka svjetlija kao bazna nijansa da biste s njom kreirali potpun look te se dvije mat nijanse malo truse, ali inače nemam prigovora i zapravo mislim da je ovo idealna paleta za sve koji se vole igrati bojama. Također je odlične postojanosti i pigmentacije kao prva paleta.



Zaključak:

Svidjele su mi se obje palete i mislim da nećete pogriješiti koju god da kupite u skladu s onim što više volite. Prva je paleta možda više za osobe koje ne vole eksperimentirati i igraju na sigurno, ali i dalje s njom možete mnogo toga postići. 

Ako vam se više svidjela druga paleta, onda imate priliku osvojiti ju na mom Instagramu, a uz nju vam poklanjam i Soph x Revolution paletu highlightera!

Prijaviti se možete ovdje




Koja vam se paleta više sviđa?


Broj komentara: 8 :

  1. Iskreno- prva paleta mi se vise sviđa? al ova druga me privlači vise
    Da, zvuči komplicirano, znam.
    Ah.. mi zene 😅
    P.s. odigrala sam igru
    Nagrada mi je super, sviđa mi se. Paletica uz sjajne highlightere, ajooj 😍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda te više privlači druga jer ima ljepše pakiranje! :D Sretno!

      Izbriši
  2. Prva mi je super.Vidjela sam.popust na Pink pandi i iskoristiti ću ga.Naravno da sudjelujem u darivanju,lijepo od tebe❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Obje palete su stvarno lijepe ali druga mi se mrvicu vise svida. U zadnje vrijeme jako volim nositi tople i crvenkaste tonove na ocima a ove palete bas imaju divne nijanse.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kao osoba koja ih ima obje moram priznati kako se nadopunjavaju i stvarno, ne koristim niti jednu drugu paletu osim ove dvije i Kisu palete (revolution isto), definitivno najbolji način za ušparati novce, prije njih sam imala tonu malih paleta i ove tri velike definitivno su u svemu nadmašile bilo koje drogerijske paletice.obožavam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, nisam probala bolje drogerijske palete od ovih. :)

      Izbriši

Hvala na komentaru! :)