petak, 29. siječnja 2021.

Top proizvodi za zdrave i bijele zube

Zdravi i bijeli zubi postali su imperativ u današnje vrijeme. Mislim da u današnje vrijeme često poistovjećujemo bijele zube sa zdravima, premda ne mora nužno biti tako, no svejedno vam u ovom članku predstavljam neke proizvode koji mogu unaprijediti vašu dentalnu higijenu.


zdravi zubi


1. Curaprox četkice za zube


Curaprox

Kad sam prvi put probala Curaprox četkice, bile su mi premekane, no kako sam ih nastavila upotrebljavati, tako sam iz uporabe izbacila sve ostale klasične četkice za zube. Curaprox ima dosta široku ponudu, premda je svima fokus na četkicama, no savjetovala bih vam da kupite njihov putni set jer je apsolutno fantastičan (dolazi u kutijicama različitih boja) i ovaj set na fotografiji jer imate priliku isprobati i njihove paste za zube. Sve u svemu - 5/5!


2. Oral-B električna četkica za zube


Oral-B električna četkica za zube


Oral-B Vitality 150 Cross Action D100.424.1 četkica košta 223,90 kn i uz nju dobijete dvije glave koje možete mijenjati. Nju sam inače kupila dečku i on je oduševljen! Rekao je da običnom četkicom ne može tako temeljito oprati zube, tako da ju uskoro planiram i ja naručiti (možda u rozoj boji :)). Sviđa mi se i što ima postolje za punjenje te nije na baterije. Na Notinu imate veći izbor električnih četkica, a za oko su mi zapele i one Philips - imaju čak i sonične četkice u ponudi.

3. White Pearl set za izbjeljivanje zubi


white pearl whitening kit


Ovaj set ne upotrebljavam dovoljno dugo da bih vam mogla pokazati rezultate prije i poslije, ali zasad mogu potvrditi da je to najbolji set koji sam ikada imala kada je izbjeljivanje zubi u pitanju! U setu se dobije sva potrebna oprema, proces traje oko sat vremena i trebao bi se ponoviti nekoliko puta dnevno - jedino je to ponekad malo zamorno, ali sve je ostalo odlično, tako da vam svakako preporučujem da isprobate.



Što vi upotrebljavate i koji su vam najbolji proizvodi za bijele i zdrave zube?






Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)