petak, 25. listopada 2019.

theBalm Foiled Again... paleta sjenila

Kvalitetna paleta sjenila iznimno je važan dio svake kozmetičke kolekcije, a ja sam nedavno dobila priliku isprobati theBalm Foiled Again... paletu sjenila. U nazivu ima trotočje pa da vas to ne zbunjuje. :) Ako me duže pratite, znate već da volim theBalm, a ovo je moja treća theBalm paleta sjenila i naručila sam ju s Notina.

thebalm-foiled-again-paleta

Moram vam priznati da nisam nikad prije čula za tu paletu, ali oduševila sam se kad sam vidjela da joj je cijena 145,90 kn jer inače sve theBalm palete koštaju bar 250 kn. Napominjem da ima istu gramažu kao i Nude Dude ili Nude Beach paleta. Na internetu sam vidjela da je ta paleta izašla 2018. i da joj je cijena znatno viša na drugim prodajnim mjestima.

thebalm-foiled-again-paleta-sjenila

Paleta se sastoji od 12 nijansi od kojih su osam sjajnih, a četiri mat. Prva su dva reda sjajne nijanse, a treći je red mat. Dolazi u čvrstoj kartonskoj ambalaži i ima ogledalo.

thebalm-foiled-again-paleta-nijanse

Nijanse u ovoj paleti nisu neka velika inovacija, ali neupitno su napravljene tako da odgovaraju velikom broju kupaca. Ova je paleta idealna ako volite neutralnu šminku s mnogo sjaja.

Sjenila se nimalo ne truse, vrlo su pigmentirana i postojana cijeli dan (imala sam problem s brisanjem swatcheva s ruke običnom vlažnom maramicom). Mat nijanse možda se malo teže blendaju u usporedbi sa sjajnim nijansama, ali ništa što dobar kist ne riješi u nekoliko sekundi.

Swatchevi idu prema redovima. 

1. red

thebalm-foiled-again-paleta-nijanse-swatch

2. red

U drugom su redu najljepše nijanse, bar ako mene pitate. Ova treća nijansa Captured apsolutno je predivna!

thebalm-foiled-againt-paleta-nijanse-swatchevi

3. red

Drugu nijansu teško možete vidjeti jer je identična mojoj koži i zato nju inače upotrebljavam preko cijelog kapka kao bazu svim ostalim sjenilima.

foiled-again-paleta-nijanse

Moj vam je savjet da naručite ovu paletu dok još nije rasprodana, a i pratite što se događa na Notinu jer bliži se i Black Friday kad budu najbolje akcije!


Sviđa li vam se ova paleta?




*PR proizvod

2 komentara :

  1. Imam Nude dude i Nude Beach palete. Ako je i ova tako dobra.. ne bi bilo lose imati je u kolekciji 😄

    OdgovoriIzbriši
  2. Cijena je ok.Paleta mi je super,nijanse koje obožavam

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)