utorak, 2. srpnja 2019.

Avon mark. tekući iluminatori (Kalifornijski sjaj)

Nedavno mi je na adresu stigla nova Avon linija Kalifornijski sjaj u kojoj sam dobila dva tekuća iluminatora u nijansama Flickering Lights i Get Lit, a u ovom ću vam članku otkriti malo više o njima.


Ovi iluminatori dolaze u staklenoj bočici s kapaljkom i samim time izgledaju vrlo elegantno. Međutim, tekstura je proizvoda dosta gusta, stoga ga imate i na stijenki kapaljke zbog čega morate biti oprezni da vam ne kaplje sa strane.


Iako su obje nijanse iz iste linije, vrlo se razlikuju. Svjetlija nijansa (Flickering Lights) rjeđa je, nije tako jako pigmentirana i više do izražaja dolaze šljokice, a ne sama boja. Tamnija je nijansa gusta, jako pigmentirana i do izražaja dolazi sama boja.



Iz spomenutog razloga mislim da nijansu Get Lit možete upotrebljavati kao rumenilo/bronzer ili eventualno ako želite dati malo boje tijelu, a ne licu. Malo se teže blenda, stoga morate biti brzi i spretni. Nijansu Flickering Lights zaista možete upotrebljavati kao pravi iluminator i na licu i na tijelu i moram priznati da mi se ipak više sviđa.

Cijena jednog proizvoda iznosi 80 kn, a količina je 14 ml.


Što mislite o ovim iluminatorima?


1 komentar :

  1. Imam nijansu Get Lit i volim je koristiti kad mi koža potamni, daje mi bas lijep sjaj i na tijelu i na licu. Mali je problem što se teže blenda, ali na kad ne nosim puder savršeno mi izgleda. :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)