četvrtak, 27. lipnja 2019.

Najbolji proizvod za samotamnjenje koji sam probala

Moja priča o proizvodima za samotamnjenje započela je prije nekoliko godina i nije bila baš jako uspješna. Prvo sam isprobala Dove losion za koji sam mislila da je dobar jer bio je prvi pa nisam ni imala neke kriterije, ali sad mogu reći da ostavlja mrlje i previše vuče na narančasto. Nakon toga sam probala Biobazin losion koji je bio teški promašaj, a isprobala sam i neki SUN DANCE još davno koji je također bio loš. Nakon toliko negativnih iskustava, čak nisam imala ni želju dalje isprobavati, ali dobila sam Madara FAKE IT mlijeko za samotamnjenje kojem sam odlučila dati priliku.



Madara FAKE IT mlijeko namijenjeno je samo za tijelo, a ima 150 ml i cijena mu je 27 eura na njihovoj službenoj stranici


Ovo mlijeko ima ekološki certifikat, a sadrži ulje jojobe i hijaluronsku kiselinu. Namijenjen je svijetloj do srednjoj puti. Pakiranje je vrlo elegantno, ali mana je što ne možete vidjeti koliko proizvoda ima. 


Vrijeme je da vam otkrijem zašto sam ovom mlijeku dala titulu najboljeg - ne ostavlja mrlje, rezultate vidite već nakon šest sati, a koža ne izgleda narančasto, već zaista prirodno preplanulo. Na fotografiji ispod možete vidjeti sliku prije i sliku od sljedećeg dana.


Što se tiče postojanosti, ta prava preplanula put trajala mi je tri dana, a onda je počela polako blijediti i peti dan tamnija sam samo malo, ali još uvijek nisam bijela kao što sam bila. Boja se ravnomjerno skida i ne preslikava se na odjeću.

Zaista sam jako zadovoljna ovim proizvodom i mogu vam preporučiti ga!


Kakva su vaša iskustva s proizvodima za samotamnjenje?


Broj komentara: 6 :

  1. Super izgleda a ja nemam vremena za sunčanje a živim na moru tako da...super

    OdgovoriIzbriši
  2. A eto meni je Sun Dance odlican, dao mi je predivnu boju, bez fleka, ravnomjerno se skinuo nakon 4 dana, bas planiram ovih dana ponovo da se potamnim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ga davno imala, tako da vjerujem da imaš noviju inačicu :)

      Izbriši

Hvala na komentaru! :)