četvrtak, 28. ožujka 2019.

Kako produljiti trajanje sjenila na kapcima

Živimo u vremenu kada je šminka postojana cijeli dan nešto vrlo, vrlo važno jer ako radite od ujutro do popodne i onda ako još imate nekih obaveza, ne želite se vratiti kući s napola obrisanom šminkom. Ovaj sam članak posvetila sjenilima jer mislim (i vidim) da još uvijek ima žena kojima bi trebao koji savjet.



1. Skinite šminku od prethodnog dana kako treba! Vrlo se lako primijeti kad netko ne skine maskaru i onda se sljedeće jutro probudi s crnilom oko očiju koje ne skine kako treba, već na to ide stavljati sjenilo. Znam da je ovo nekima smiješno, ali ako malo bolje pogledate, vidjet ćete rakune oko sebe.

2. Nanesite bazu za sjenilo na cijeli kapak - ovo je važno iz nekoliko razloga: neutralizirat će boju kože, spriječit će da vam se kapci brzo zamaste i produljit će trajanje sjenila. Moja preporuka ide Avon mark. bazi koju sam već recenzirala. 

3. Nanosite sjenilo u slojevima - ako ste ikada gledali makeup tutorijale, mogli ste primijetiti da se prvo stavlja jedna nijansa pa druga pa treća... Sve to omogućuje bolju postojanost sjenila jer ga nadograđujete. 

4. Uložite u jednu kvalitetnu paletu. Možete i više, ali ako niste u najboljoj financijskoj situaciji, i jedna dobra bit će dovoljna. Gledajte da ima raspon boja od najsvjetlije do najtamnije te da ima i sjajne i mat nijanse. Mogu vam preporučiti theBalm Nude Beach paletu o kojoj sam pisala u prethodnom članku jer je kvalitetna, ali i snižena na 136 kn na notino.hr



Nadam se da sam bar malo pomogla!




Broj komentara: 9 :

  1. Moram početi sa korakom br 2. Da li baza ide na tekući puder ili izbjegavati područje oko očiju dok nanosim puder? Koji je ovo savršeni ruž i da li može neki video kako ga nanijeti da izgleda ovako savršeno ? 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne stavljam puder na kapke jer imam masnu kožu i upotrebljavam matirajuće pudere, stoga ne bih željela isušiti to područje jer koža oko očiju sama po sebi jako je tanka i osjetljiva. Naravno, neke osobe stavljaju puder, ali ja ipak ne jer mislim da baza odradi sve što treba, a ne isušuje. :) Ruž je Aura Ultimatte u nijansi 906, a imam video sa svim nijansama https://www.youtube.com/watch?v=40l2k8yGFfI&t=507s. Nemam neki poseban način za precizno nanošenje, vidjet ćeš i u videu. :)

      Izbriši
    2. Hvala puno na odgovoru 😊 Usne su ti onda prelijepe same po sebi 😍

      Izbriši
  2. Meni je također Avon Mark baza ooodlicna. Samo nju koristim, dugo mi traje, a kvalitetna je i povoljna. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da daaa, slazem s tobom i ja ju imam i obozavam ju, a sto se tice cijene povoljna je.

      Izbriši
  3. Na tvoju preporuku sam uzela The Balm paletu i nisam pozalila jer je odlicna.

    Andrijana :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)