subota, 19. svibnja 2018.

Maderoterapija: moje iskustvo

Za sve one koji ne znaju, maderoterapija anitcelulitni je tretman u kojem se drvenim valjcima s različitim zupcima prelazi preko kritičnog područja. Na svoj sam prvi tretman otišla početkom travnja i što sam sve doznala o tome te što na kraju mislim, saznajte u nastavku.




Na samom početku moram reći da ja vidljivog celulita imam samo ispod stražnjice i maserka mi je rekla da će mi trebati oko pet tretmana i to tako da idem svaka dva dana tih pet tretmana, a onda nastavim održavati jednom tjedno te nakon toga jednom mjesečno. 

Sam tretman meni nije osobito bolan, a u salonu u kojem sam ja bila, prvo bi maserka krenula rukama, a nakon toga tim valjkom i mogu reći da rukama više boli. Nisam imala modrice, ali maserka mi je rekla da neke žene jesu imale. Tretman je trajao 30 minuta i nakon toga bi me noge boljele kao da sam ja nešto radila, a ne samo ležala. Nakon prvog tretmana užasno me boljelo na dodir, ali nakon drugog već je bilo dobro. Svidjelo mi se što mi proradi cirkulacija svaki put nakon tretmana jer inače imam strašno hladna stopala, a nakon ovoga osjećala bih se kao da sam pola sata ležala u vrućoj kupki. 

Ono što vas najviše zanima, pretpostavljam, jesu rezultati. Ja ću vam iskreno reći da ja nisam vidjela rezultate nakon tih nekoliko tretmana na koje sam otišla, premda možda bih i vidjela da sam otišla deset puta kao što sam vidjela da žene preporučuju. Međutim, meni to nije nikako isplativo. Deset tretmana puta prosječna cijena od 60 do 100 kn za 30 min, pola sata u jednom smjeru do bilo kojeg salona koji se tim bavi, borba sa slobodnim terminima, usklađivanje toga i mojih predavanja... U svakom slučaju, lakše mi je vježbati, trčati i unositi više vode. I mazati se brojim anticelulitnim kremama koje sam dobila. U posljednje vrijeme isprobavam jednu koju mi je Avon poslao i osjećam se korisno dok ju nanosim. 

Još jedan razlog zašto sam odustala jest taj što u tih nekoliko tretmana na koje sam išla, svaki je put bila druga maserka, a to mi se ne sviđa jer mi nije ugodno da svaki put ležim u tangama pred drugom ženom koja mi masira stražnjicu. Nekome to možda ne bi predstavljao problem, ali ja se osjećam "izloženo" tijekom toga i zato bih radije da radim bar s jednom ženom, a ne da svaki put dolazi druga. Koliko god sve one bile simpatične, ja sam takva po tom pitanju. 

Je li ovaj tretman za vas?

DA, ako ste spremne izdvojiti bar 1000 kn na tretmane.
DA, ako ste spremne svaki mjesec ići na novu masažu, a u početku svaka dva dana.
DA, ako ste lijene i vježbanje ne dolazi u obzir.
DA, ako imate razumna očekivanja.

Sve ostalo bilo bi ne. Mislim da ovaj tretman ima potencijala ako ste jedna od onih žena koja ima vremena za učestale odlaske u kozmetičke salone i to joj je lakše od malo fizičkog rada, ali ja sam ipak i dalje za vježbanje i svima ću prije preporučiti pola sata trčanja nekoliko puta tjedno, dobru kremu i dostatan unos vode. Isto tako, preporučila bih i kombinaciju i jednog i drugog ako imate vremena i novaca, premda u pravilu ljudi izaberu jedno. 


Vaše mišljenje?




1 komentar :

Hvala na komentaru! :)