subota, 3. ožujka 2018.

Vichy Dercos šampon protiv prhuti

Prhut ili, ako vam je draže, perut nešto je vrlo neugodno i iritantno, a ako najčešće nosite tamnu odjeću, onda tek znate o čemu pričam jer uvijek izgledate neuredno, čak i ako ste tek oprali kosu. Meni se perut pojavljuje najčešće zimi i to na određenim mjestima na tjemenu, ali dovoljno da mi majica izgleda kao da sam se grudala ili valjala u snijegu. Ok, pretjerujem, ali ne izgleda lijepo. 




Isprobala sam sigurno deset šampona protiv peruti različita cjenovna ranga i samo je jedan potpuno djelotvoran, a to je Vichy Dercos za normalnu ili masnu kosu.

Ovaj šampon trebali biste upotrebljavati 4 tjedna i nakon toga prestati jer ipak je tu riječ o različitim kemijskim spojevima koji nisu najbolji za vaše vlasište, ali zato učinkovito uklanjaju perut. 

U mom slučaju rezultati su vidljivi nakon prvog pranja jer već tad ima manje peruti, a nakon četiri do pet pranja perut je potpuno nestala. Sad sam prešla na neke druge šampone koji nisu protiv peruti te ako se/kada se vrati, ponovit ću ovaj tretman, ali u pravilu  nikad se nije vraćala bar tri do četiri mjeseca, a nekad i više, ovisi o godišnjem dobu i nekim drugim čimbenicima.


Narančaste je boje i nema neki predivan miris, ali sasvim je u redu jer ipak ja od njega ne očekujem ništa drugo osim uklanjanja peruti. Kosa mi se nije brže mastila s njim nego inače, ali ionako ju moram prati svaki drugi ili treći dan.

Cijena mu je oko 107 kn za 200 ml što je mnogima previše uzevši u obzir da prosječan šampon košta 20 kn, ali doista DJELUJE. Ovo je već treće ili četvrto pakiranje koje sam kupila i nikad nisam požalila. Ne mogu vam garantirati da će i vama biti savršen kao meni, ali ipak je ovo moje iskustvo s njim koje je u potpunosti iskreno.


Moram napomenuti da je ovo nova inačica ovog šampona te da sam imala i staru u drugom pakiranju, ali jednako sam zadovoljna i čak mi se čini da se ovaj bolje pjeni od stare inačice i samim time kosa se lakše pere.


Jeste li ga isprobali?




2 komentara :

  1. Daleko najbolji. Nemam perut, vec osjetljivo vlasiste i on me spasava kad pomislim da cu izludjeti od iritacije.

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni je super. Baš što kažeš, košta, ali djeluje.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)