subota, 9. prosinca 2017.

Preporuka dana: Afrodita Hydra Patch H20 krema za lice

Hladni dani čak i nama masne kože znaju stvarati probleme, stoga je kvalitetna hidratantna krema uvijek važan dio kozmetičke torbice. Posljednjih nekoliko tjedana testiram Afrodita kremu za normalnu do mješovitu kožu iz Hydra Patch H20 linije i oduševila me, stoga je pronašla svoje mjesto u ovoj rubrici!



Ova je krema izvrsna baza za puder, osobito ako imate matirajuće pudere koji vam u zimsko vrijeme znaju biti previše mat, bar ja znam imati takvih problema s nekima. 

Dolazi u vrlo elegantnoj ambalaži i namijenjena je osobama iznad 20 godina. 



Afrodita kaže:

Jedinstvenom tehnologijom PatcH2O prilikom nanošenja stvara molekularnu mrežu - H2O flaster s visokom koncentracijom hidratantnog kompleksa koji pruža trenutačnu i dugotrajnu hidrataciju (48 h)*. Djeluje u borbi protiv štetnih onečišćivača i znakova starenja. Štiti stanice od oštećenja, čuva njihovu vitalnost i jača zaštitnu funkciju kože. Znanstvena studija dokazuje da je koža nakon upotrebe navlaženija, mekša i vidljivo elastičnija.

Meni se sviđa što već nakon nekoliko korištenja primjećujem da mi je koža mekša na dodir i definitivno nije isušena. Išla sam na testiranje razine hidratacije kože i bila mi je na donjoj granici normale, a vjerujem da se sada taj postotak popravio.

Krema je bez parabena, silikona i parafina te nije komedogena. 

Cijena joj je 80 kuna za 50 ml i preporučujem vam svima koji imate normalnu kožu, a zimi ju preporučujem i osobama masne kože. Postoji i inačica za suhu kožu, a cijena joj je ista, stoga možete i nju uzeti u obzir, premda ju nisam isprobala.

Jeste li probali nešto iz ove linije?





*PR proizvod - što ne utječe na moje mišljenje o ovom proizvodu

1 komentar :

Hvala na komentaru! :)