utorak, 20. lipnja 2017.

Kiehl's Midnight Recovery koncentrat i ulje za čišćenje lica

Kada sam počela pisati blog prije četiri i pol godine, zanimali su me samo dekorativni proizvodi, a za njegu lica imala sam možda tri, četiri proizvoda kao što su micelarna otopina, krema za problematičnu kožu i jedna hidratantna krema. Kako je vrijeme prolazilo, moja se kolekcija udeseterostručila, naravno, ne kažem da mi treba trideset proizvoda, ali pisanje bloga zahtijeva isprobavanje različitih proizvoda. Premda sam još vrlo, vrlo mlada, vidim po svojoj koži kako se mijenja i užasno se bojim starenja. Bojim se bora kao vrag tamjana, popucalih kapilara i ostalih problema koje godine donose. Upravo je to razlog zašto sam zavoljela preparativne proizvode i zašto mislim da se MORA ulagati u kvalitetne proizvode i kvalitetnu njegu. Koža sve pamti i baš zato vam danas predstavljam dva proizvoda zbog kojih osjećam i vidim razliku, a riječ je o popularnom Kiehl's Midnight Recovery koncentratu te o relativno novom proizvodu iz iste linije Midnight Recovery Botanical Cleansing Oil.



Što kaže proizvođač:


Midnight Recovery Concentrate: Ovaj moćan eliksir sadrži visokoučinkovitu kombinaciju aktivnih biljnih i eteričnih ulja. Riječ je o uljima prirodnog podrijetla, koji imaju snažno obnavljajuće djelovanje na kožu i jačaju lipidnu barijeru, poput skvalana, te osnažuju međustaničnu tvar kože, poput žutog noćurka, korijandera i sjemenki šipka. Midnight Recovery Concentrate nanosi se prije spavanja, djeluje tijekom cijele noći  i obnavlja lipide za svježiji i blistav izgled ujutro.



Prvi sam put ovo ulje probala zahvaljujući Tester boxu jer se dobio uzorak od nekoliko mililitara, a to mi je bilo dovoljno za desetak dana svakodnevnog korištenja. Potrebna je doista malena količina koncentrata za cijelo lice i zato mislim da će mi ova bočica od 30 ml trajati stvarno dugo. Bočica je staklena i ima pipetu, a na vrhu se nalazi gumb koji stisnete i na taj način možete dozirati koncentrat.



Ono što sam primijetila već prvim nanošenjem, bio je intenzivan miris lavande. Nisam obožavateljica tog mirisa, ali brzo sam se naviknula jer sve mi se ostalo svidjelo. Ono što je ovo ulje napravilo, doista je očaravajuće i stvarno to mislim! Budući da imam problematičnu T-zonu koju sam stalno tretirala kiselinama, nedovoljno spavam i ne hranim se baš zdravo, koža mi je jedno vrijeme izgledala sivo. Znala sam čitati nekad o tome, ali nisam mislila da se to stvarno događa, a onda sam se uvjerila, kako se kaže, na svojoj koži. I doslovno i preneseno. Zahvaljujjući ovom koncentratu, sivilo je nestalo i koža mi izgleda zdravije. 

Nastavit ću ga upotrebljavati i dalje, a nadam se da ću uskoro primijetiti i razliku po pitanju prištića.

Cijena: 305 kn


Midnight Recovery Botanical Cleansing Oil vrlo učinkovito uklanja čestice nečistoće, prekomjerni sebum, sredstva za sunčanje i sve ostatke makeupa, zbog čega više nema potrebe za dvostrukim čišćenjem. U sklopu istraživanja percepcije potrošača, 94% žena je izjavilo da nakon korištenja ulja Midnight Recovery Botanical Cleansing Oil nisu morale koristiti neko drugo sredstvo za uklanjanje makeupa.


Ovaj proizvod dolazi u plastičnoj bočici s pumpicom te ima isti miris kao i koncentrat. Mnogi misle da ako imaju masnu kožu, ne bi trebali upotrebljavati nikakva ulja za lice, međutim, ulje poput ovoga neće nimalo pojačati lučenje sebuma, već naprotiv, držat će ga pod kontrolom. Imam masnu kožu i mogu sa sigurnošću reći da mi se nije koža dodatno mastila otkako upotrebljavam ovaj proizvod. 

Kiehl’s preporučuje jednostavnu metodu čišćenja u 4 koraka:
  1. pritisnite pumpicu 3-4 puta i istisnite ulje na vlažne ruke
  2. umasirajte u kožu, uključujući i područje oko očiju 
  3. dodajte vodu i masirajte kožu kako biste stvorili nježnu emulziju za čišćenje
  4. temeljito isperite lice, osušite ga mekim ručnikom te nanesite noćnu kremu.


Slažem se da skida šminku kao što su puder, ruž, sjenilo i slično, ali ne može skinuti maskaru osim ako ga ne istisnete na blazinicu i onda ju tako uklonite. Mislim da je ovo ulje najbolje upotrebljavati nakon čišćenja micelarnom otopinom (moja je najdraža Garnier dvofazna) kako biste uklonili sve nečistoće, hidratizirali kožu i stvorili zaštitnu barijeru. 


Cijena: 240 kn 


Oba su mi se proizvoda svidjela, premda koncentrat malo više. Još moram isprobati Midnight Recovery Eye kremu jer ne očekujem ništa manje od čistog savršenstva (a moram se paziti bora :D). 

Koji je vaš omiljeni Kiehl's proizvod?



*PR proizvodi

Broj komentara: 6 :

  1. Koristim ulje nesto vise od mjesec dana, preezadovoljna! Vjerujem da cu kupiti novo kad potrosim ovo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala te proizvode ali za tu cijenu bi stvarno trebali biti savrseni. Sa ovim postom si me svakako zainteresirala za ta dva proizvoda :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Podsjetite moj novi blog ženska oaza na linku http://womanoasis.blogspot.hr/ i zapratite me na inszagramu @zenskaoazablog

    Hvala svimaa unaprijed

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam isprobala nista od Kiehl's proizvoda ali svi ih toliko hvale da sam stvarno zainteresirana i voljela bih isprobati dosta toga.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)