utorak, 23. svibnja 2017.

Bio-Oil ulje protiv strija i ožiljaka

Dolaskom ljeta svi mi koji imamo strije, počinjemo dodatno razmišljati postoji li način da ih prikrijemo, ublažimo i učinimo ih manje vidljivima. U veljači sam bila na predstavljanju baš jednog takvog proizvoda i to mi se činilo kao idealno vrijeme za početak mojih ljetnih priprema. Riječ je o Bio-Oil ulju za koje ste, vjerujem, već čuli jer je osvojilo brojne nagrade i priznanja, a djelomičnu slavu može zahvaliti i obitelji Kardashian koja ga je nahvalila. Navest ću vam neka njegova obilježja koja smatram važnima, a nakon toga ću se usredotočiti na rezultate i moje dojmove jer vjerujem da vam je to najvažnije.





Što kaže proizvođač:
Bio-Oil je posebno ulje za njegu kože koje pomaže poboljšati izgled ožiljaka, strija i neujednačene boje tena. Također je učinkovit u slučaju starije i dehidrirane kože. Bio-Oil osvojio je nagrade na području njege kože 332 i postao je najprodavaniji proizvod za ožiljke i strije u 24 zemalja od svog ulaska na tržište u 2002.

Formula Bio-Oila kombinacija je biljnih ekstrakata i vitamina suspendiranih u uljnoj bazi. Sadrži i revolucionarni sastojak PurCelin Oil™ koji mijenja konzistenciju formule i čini je laganom i nemasnom. Tako osigurava da koža lako upije sve djelatne tvari sadržane u vitaminima i biljnim ekstraktima.

Sastav:
Biljni sastojci
Vitamini
Uljna baza
Mirisi
Boja
Calendula Officinalis Flower Extract (Ulje nevena)
Lavandula Angustifolia Oil (Ulje lavande)
Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (Ulje ružmarina)
Anthemis Nobilis Flower Oil (Ulje kamilice)
Retinyl Palmitate (Vitamin A)
Tocopheryl Acetate (Vitamin E)
Paraffinum Liquidum
Triisononanoin
Cetearyl Ethylhexanoate
Isopropyl Myristate
Glycine Soja Oil
Helianthus Annuus Seed Oil
BHT
Bisabolol
Alpha-Isomethyl Ionone
Amyl Cinnamal
Benzyl Salicylate
Citronellol
Coumarin
Eugenol
Farnesol
Geraniol
Hydroxycitronellal
Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
Limonene
Linalool
Narančasta: CI 26100 (Red 17)

Malo sam istraživala sastav i zapravo se najviše problema veže u Paraffinum Liquidum, odnosno mineralno ulje za koje se kaže da se dobiva preradom nafte. Neki farmaceuti tvrde da je izuzetno štetno za kožu, a drugi ga pak brane i smatraju odličnim. Ukoliko vas to zanima, svakako možete i vi istražiti te odlučiti hoće li vam to biti prepreka u kupnji ovoga ulja.

Ulje dolazi u plastičnoj bočici s rupicom na vrhu i vrlo se lako dozira. Ima predivan miris, premda bi možda mogao smetati onima koji ga namjeravaju nanositi na lice.


Ja sam ga testirala samo na koži tijela jer za lice imam dovoljno proizvoda samo te namjene. Kao što sam već napisala u uvodu, najviše me zanimao utjecaj na strije. Strije sam dobila još s 11, 12 godina naglim rastom s vanjske strane bedara, a u srednjoj školi s unutarnje strane bedara nakon što sam dobila obline, ali i nekoliko kilograma više nakon prestanka treniranja atletike. Ove stare strije već su potpuno bijele i znala sam da neće nikada nestati, dok ove novije još su crvenkaste i nadala sam se da ću ih ublažiti u što većoj mjeri. Nažalost, nakon tri mjeseca korištenja ulja nisam vidjela neku razliku u njihovoj vidljivosti. Primijetila sam da mi je koža glađa, osobito ako ulje nanesem prije spavanja i onda ujutro osjetim razliku na dodir. Ne znam jesu li te strije već prestare da bi se na njih utjecalo i zato nisam primijetila neku razliku, ali svejedno ću ga nastaviti upotrebljavati dok ne potrošim drugu bočicu do kraja jer se nadam da će se možda nešto i promijeniti. Budući da ne pripadam nijednoj kategoriji kojoj je potrebna prevencija, ako se ni nakon još mjesec, dva ne pokaže razlika, neću kupiti novo pakiranje. Ako u daljoj budućnosti budem trudna, onda bih ga ponovno kupila kako bih spriječila nastanak novih strija jer vjerujem da je u tome ipak bolje nego u uklanjanju postojećih.



Cijena: oko 90 kn/60 ml

*PR proizvod

2 komentara :

  1. Puno puta sam razmisljala uzeti ovo ulje bas zbog strija ali nekako sam si i mislila da bas i nema neki ucinak...steta ali bar si mi ustedila kune s ovom recenzuijom.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)