petak, 16. prosinca 2016.

Spas za problematičnu kožu? Avene TriAcneal Expert emulzija

Već dva mjeseca svakodnevno upotrebljavam Avene TriAcneal Expert emulziju te sam vam odlučila napisati svoja iskustva i dojmove o tom proizvodu. Budući da imam problematičnu T-zonu, od 12. godine isprobavam različite proizvode za lice, neki su me više oduševili, neki manje, a u nastavku saznajte kakva je situacija bila s ovom emulzijom.




Emulzija dolazi u plastičnoj bezzračnoj bočici s pumpicom i moram priznati da mi se takva ambalaža puno više sviđa od tubice jer na kraju neću imati problema s istiskivanjem preostalog proizvoda. Sadrži 30 ml, a cijena joj je oko 125 kn u ljekarnama.


Što Avene kaže:

PROTIV NEPRAVILNOSTI 
Aktivni sastojak Diolényl® s trostrukim selektivnim djelovanjem smanjuje proliferaciju bakterija, smanjuje crvenilo i potiče otklanjanje prištića.

 LJUŠTI
 Aktivni sastojak X-PressinTM svojim keratolitičkim djelovanjem pomaže otklanjanju mitesera. 

ZAGLAĐUJE
 Retinaldehid smanjuje vidljivost ožiljaka uz dodatni anti-age učinak. Koža izgleda pomlađeno. 

UMIRUJE
 Avène termalna voda umiruje, djeluje antiiritirajuće i ostavlja trenutni osjećaj ugode na koži. 

TriAcnéal EXPERT emulzija je hidratantne i nemasne teksture koja se lako upija u kožu. Koža postaje glatka, vidljivo užih pora i bez masnog sjaja.


Definitivno se mogu složiti s opisom teksture, lako se upija i nemasna je, a i zanimljive je zlaćane boje. Što se ostalih svojstava tiče, s nekima bih se složila, a s nekima ne bih. Doista umiruje kožu i smanjuje crvenilo te bi isušila manje prištiće preko noći. Međutim, nisam primijetila da je utjecala na mitesere i na pojavnost prištića. Oni su se i dalje pojavljivali, naravno, ja živim nezdravim životom, premalo spavam i pod stresom sam, tako da sam svjesna da i to utječe na moju kožu. Pomaže kod već nastalih prištića tako da brže nestanu, ali nisam vidjela razliku po pitanju nastanka novih.

Nije mi izazvala nove prištiće, nije me koža pekla nakon nanošenja ove kreme i nisam imala nikakvih neželjenih posljedica. Nanosila sam ju svake večeri prije spavanja na prethodno očišćenu kožu.


Konačan dojam svakako je pozitivan, svjesna sam da ne postoji magična krema koja će mi potpuno očistiti lice, ipak tu moram sama više truda uložiti i promijeniti način života, ali svejedno sam zadovoljna ovom kremom jer mi pomaže držati pod kontrolom već postojeće probleme.


*PR proizvod

2 komentara :

  1. To bi zaista voljela isprobati :) vjerujem da čuda čini na koži :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo za ovaj post! Ipak i stil života utiče na našu kožu, koliko god mi želele da proizvodi učine čudo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)