nedjelja, 6. studenoga 2016.

Nivea Hairmilk šampon i regenerator

Posljednja dva mjeseca upotrebljavala sam Nivea novitete - šampon i regenerator iz Hairmilk linije, a danas vam donosim recenziju i svoje mišljenje o tim proizvodima.
Ako pratite tester.hr, onda ste već mogli pročitati da sam spominjala te proizvode u ovom članku - klik


Oba proizvoda dolaze u tamnoplavoj plastičnoj ambalaži koja je karakteristična za Nivea proizvode. Mnogi su me pitali je li i miris poput Nivea kreme, ali nije, miris je dosta blag i nekako karakterističan za šampone. Šampon sadrži 250 ml, a regenerator 200 ml i cijena im je oko 20 kn.

Moja je kosa prirodna, nikada ju nisam bojala i u prilično je dobrom stanju, stoga nisam prezahtjevna kad su u pitanju proizvodi za kosu, ali s obzirom da je vrlo duga, važno mi je da se lako raščešljava nakon pranja. Nažalost, ne mogu reći da mi se kosa potpuno lako raščešljava uz uporabu ovog regeneratora, razlika postoji, ali nije velika.

Sadrže mliječne proteine i doista omekšavaju kosu i bude meka nakon pranja. Imam masno vlasište, no nisam primijetila da mi ovi proizvodi dodatno maste kosu, i dalje ju perem svaka dva dana. Nisu mi otežavali kosu i primijetila sam da mi je kosa u izvrsnom stanju nakon dvomjesečne uporabe ovog šampona i regeneratora.

Jesu li ovo proizvodi koje bih vam preporučila? Definitivno jesu. Ne mogu garantirati da će vam biti izvrsni ako imate nekvalitetnu i obojanu kosu, ali mojoj kosi doista odgovaraju i svakako ih planiram nastaviti upotrebljavati. 



*PR proizvodi - što ne utječe na moje iskreno mišljenje

Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)