ponedjeljak, 17. listopada 2016.

Hello Beauty Konjak spužva

Posljednja dva mjeseca upotrebljavam jedan novi proizvod, a riječ je o Hello Beauty Konjak spužvi koju možete kupiti u Bipi po cijeni od 30 kuna. Vjerujem da konjak nije svima poznat, stoga ću vam prvo objasniti o čemu se radi. 


Što je konjak spužva?

Konjak je biljka azijskog podrijetla koja se upotrebljava više od tisuću godina na tim prostorima, a u posljednje vrijeme sve češće prodire u kozmetičku industriju. 
Ova konjak spužva sadrži stopostotno prirodno vlakno koje je biorazgradivo i nije štetno za okoliš. Ne sadrži mirise (o tom ćemo raspraviti još), boje, kemikalije i konzervanse. 

Kako se upotrebljava?

Spužvu je potrebno navlažiti u toploj vodi i nakon toga možete ju upotrebljavati za piling ili masažu lica i vrata. Spužva je u početku potpuno kruta i tek u dodiru s vodom postaje meka i moguće ju je upotrebljavati. Nakon što napravite piling lica, isperite spužvu i ostavite ju na nekom suhom mjestu.

Zašto baš konjak spužva?

Zato što je nježna, idealna je i za osjetljivu kožu, a učinkovito čisti pore, drži prištiće i mitesere pod kontrolom te uklanja suvišan sjaj. 



MOJE ISKUSTVO 

U prvih mjesec dana koristila sam se spužvom samo navečer i nisam rabila nikakve gelove za umivanje, premda je to moguće. Ono što sam prvo primijetila kada sam izvadila spužvu iz pakiranja, bio je intenzivan miris koji me podsjeća na nešto zapaljeno. Budući da u opisu baš ove spužve piše da nema miris, nije mi jasno kako onda ima miris i to baš jak koji nije nestao ni dan danas. Osim mirisa koji mi se ne sviđa, moram priznati da mi se koža doista pročistila, a prištići mi rjeđe nastaju, jedino nisam vidjela razliku po pitanju mitesera. Budući da nisam počela upotrebljavati nikakve nove kreme za lice, a nisam ni mijenjala način života, mogu vjerovati da je taj napredak povezan s ovom spužvicom.
 U posljednje vrijeme koristim se njom i ujutro, ali to bude brzinski uz umivanje. Sporo se suši, ujutro još može biti malo vlažna ako ste ju upotrebljavali navečer. Upija višak masnoće i koža mi se ne sjaji nekoliko sati nakon umivanja. 

Budući da u početku stvarno nisam znala što očekivati od ove spužve jer nikada prije nisam imala nešto slično, na kraju sam ostala ugodno iznenađena i da nije tog mirisa, od mene bi dobila čistu peticu.

Jeste li ikada probali konjak spužve? Namjeravate li?


4 komentara :

  1. da, planiram si kupiti konjak spužvu.
    nego, koji joj je vijek trajanja/rok trajanja?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam naletila na neku u Jysku, baš sam bila iznenađena.. i to 15kn. Uzela ju i lijepo još pod vodom oprala i dezinficirala i nema miris.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)