ponedjeljak, 15. kolovoza 2016.

Zašto nema novog videa?

Svaki dan dobivam nekoliko poruka i komentara na moje prethodne videe kada ću objaviti novi video. S obzirom da je od prošlog videa prošlo više od mjesec dana, i meni je žao što nisam objavila novi, stoga sam vam željela reći o čemu je riječ.




Budući da je video Kako se cure spremaju za prvi spoj prešao fantastičnih i neočekivanih 100 tisuća pregleda, željela sam snimiti video koji je tematski povezan s njim i koji bi bio svojevrsna zahvala svima koji su pogledali taj video i kojima se svidio. Bila sam na moru s (bivšim) dečkom i snimili smo video Kako uloviti dečka i bio je uistinu zanimljiv, duhovit i originalan. Video sam i uredila i samo sam čekala da se vratim s mora kako bih ga objavila jer tamo nisam imala interneta, međutim, stvari su realizirale tako da je dečko postao bivši i onda sam odlučila ne objaviti video. Jednostavno, bilo je tako lakše.

Ponekada stvari u životu ne idu onim putem kojim biste vi željeli i to se mora prihvatiti na lakši ili na teži način. Trenutno nisam raspoložena za snimanje novih videa, premda ću uskoro morati jer imam dogovorene neke suradnje koje moram i želim ispoštovati, Dotad vam se zahvaljujem na podršci i praćenju, vjerujem da kada se vratim, bit ću još bolja i s još novih i zanimljivih sadržaja.


Broj komentara: 6 :

  1. Nista ti ne brini, tko te stvarno prati zato sto ga zanima ono sto radis strpljivo ce cekati novi video. A sto se decka tice bivsi je sigurno sa razlogom, nije vam bilo sudeno i sigurno te ceka nesto jos bolje (ja sam vjecni romantik koji vjeruje u srodne duse a kada takvog upoznas vjeruj mi da ces znati da je to to)...nadam se samo da nije slomljeno srce, glavu gore i poslozi si prvo privatne stvari (jer ti si ipak bitnija i od bloga) a mi te cekamo kada budes spremna za nove postove/videe :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga <3 Vjerujem da će sve doći na svoje mjesto i također sam romantik poput tebe :)

      Izbriši
  2. Ma cekamo strpljivo nove videe,takve stvari se mogu svakome dogoditi i najvaznije je da sama sa sobom i njim rjesis sta imas i krenes dalje :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepo od tebe što si dala objašnjenje iako se tvoj privatni život nikoga ne tiče i ako ne želiš- ne trebaš ništa ni reći.
    Ovo je jako osobna stvar a ti si je podijelila s nama Što stvarno dokazuje da voliš i poštujes svoje pratitelje i čitatelje.
    Ja ti želim sreću. Da nađeš novu ljubav. Dečka kojeg zaslužujes i koji te zaslužuje.
    Budi mi i dalje dobro.
    A video.. kada bude - bude 😉

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)