petak, 26. kolovoza 2016.

ZAFUL Wish List

Prije nekoliko tjedana dobila sam ponudu sa ZAFUL stranice da isprobam nešto od odjeće koju imaju u ponudi te napišem recenziju. Iako nisam modna blogerica i bavim se kozmetikom, prihvatila sam jer, kao i većina žena, volim krpice, a osobito kada ih netko drugi financira. :D U ovom postu pokazat ću vam što sam naručila te što mi se sviđa i planiram naručiti u bližoj budućnosti.




Prvi komad koji sam željela definitvno je ovaj nude kaputić koji trenutno košta 17 $, a redovna mu je cijena 24,72 $. Bit će idealan za jesenske dane i jedva čekam isprobati ga.



Naručila sam i crnu majicu koju  su oni nazvali "lucky lace", a meni izgleda seksi i već mi je stigla, premda je moj mlađi brat rekao da izgleda kao dio viteške odore. Nekoga na nešto podsjeća to vezanje, zar ne?


Svidjela mi se i ova zelena haljina, ali ipak ju nisam naručila jer je ljeto pri kraju i znam da ju neću moći nositi do idućeg ljeta, tako da mi to ipak nije bio prioritet, premda mi se baš svidjela.



Budući da u ponudi imaju i modne dodatke, pronašla sam jednu torbicu koja mi je vrlo elegantna i baš u mom stilu i najviše mi se sviđa u zlatnoj boji, premda ima još četiri druge boje. Mislim da 17 $ nije puno za takvu torbicu.



Iako nisam sigurna kako bi mi pristajala, htjela bih imati bar jednu suknju A-kroja, a ova mi se baš sviđa i nosila bih ju uz neki bijeli top. Cijena joj je 17 $, a ako volite suknje tog kroja, pogledajte što se sve nudi.


Iako ima još odjevnih predmeta koje bih rado željela u svom ormaru, ovi su ipak u mojih top 5, a prva dva imat ćete priliku i vidjeti na meni u narednim postovima. 

Što se vama najviše svidjelo? 


Broj komentara: 8 :

  1. Ajme sve je predivno! Baš me zanima kakav je kaputić, jedva čekam da ga vidim na tebi :) Torbica je mrak, cijena joj je s obzirom na cijene takvih torbica kod nas stvarno super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stigao je kaputić i totalno sam razočarana! :(

      Izbriši
    2. Da, vidila sam sada na facebooku. Znači užaš, ne mogu vjerovati da mogu tako šta prodavati pod tom cijenom. Ustvari, nije čak ni bitna cijena, sramota je prikazivati tako divan proizvod na stranici, a kada dođe, totalno razočarenje. :S

      Izbriši
  2. A kako ide s carinom, poštarinom? Moze li se placati PP-om?
    I meni se kaputic svida. Koliko vidim nije ni na vezanje ili kopčanje? Ovako je "otvoreni"?
    I torbica je mrak. Ja s eBaya narucila za 10$ a kod nas preprodavaci trazili 22$.
    Sad idem njuskati po stranici, mouda nadem nesto zanimljivo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poštarina je besplatna iznad 30$, ali treba uzeti u obzir mogućnost naplate carine na taj iznos. Sve te detalje najbolje pogledaj na stranici jer je pouzdanije nego da ja govorim :) Da, kod nas preprodavači traže uvijek puno više novaca, bolje je sam naručiti :/

      Izbriši
  3. Predivna Wish lista. ne volim inace suknje, ali ova suknja je sve! Predivna je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Nažalost, sada kad je stigao, mogu samo reći da je lijep na njihovoj slici...

      Izbriši

Hvala na komentaru! :)