subota, 23. srpnja 2016.

Essence Soft Touch Mousse korektor

Jedan od proizvoda koji svaka djevojka i žena moraju imati u kozmetičkoj torbici definitivno je dobar korektor za lice. Možete ga nanositi na određena mjesta koja puder ne može dovoljno prekriti, a možete njime prekrivati i podočnjake. Vjerujem da ste vi baš kao i ja, isprobali desetke različitih korektora za lice i da ste naišli na neke odlične, ali i one koje ste probali samo jednom i nakon toga ostavili ih u ladici godinama jer nisu bili vrijedni korištenja, a ipak vam je bilo žao baciti ih. Na svu sreću, prije nekoliko mjeseci isprobala sam jedan korektor koji nikada nije u ladici, već uvijek na stolu među proizvodima koje svakodnevno koristim, a riječ je o Essence Soft Touch Mousse korektoru u nijansi 010 Soft Beige. 



Korektor možete kupiti u svim drogerijama, a dolazi u staklenoj posudici s plastičnim poklopcem i ima ga čak 5 grama. 5 grama korektora, ukoliko ga upotrebljavate svaki drugi dan samo za podočnjake, moglo bi vam trajati i do godinu dana. Nisam potpuno sigurna za cijenu, ali je negdje oko dvadeset kuna što je više nego povoljno. 



Tekstura je korektora pjenasta i iznimno lagana, ali svejedno vrlo dobrog prekrivanja koje bez problema prekrije moje podočnjake. Potpuno je mat i idealan je za sve osobe masne kože, premda nisam primijetila da isušuje i mislim da bi ga i ostali mogli isprobati. Ukoliko vam nestane pudera ili ga nemate pri ruci, također možete upotrijebiti ovaj korektor jer vam neće zakamuflirati lice kao da imate masku, ali će svejedno ujednačiti ten, prekriti crvenilo i manje do srednje nepravilnosti. 

Postojanost je oko 8 sati, a onda lagano počinje nestajati, ali mislim da je to izvrsno, osobito za te novce i tako divnu teksturu. Koža ostaje matirana oko 6 sati u mom slučaju.

Što se izbora nijanse tiče, ova je nijansa prilično svijetla i ako ste malo tamniji, osobito sada ljeti, možete ga upotrebljavati za konturiranje, što ja sada radim. Kombiniram ga s Benefit Hoola bronzerom i dobijem odličnu igru svjetla i sjene na licu. Zimi će mi biti dobar za cijelo lice, a sada je odličan za konturiranje, tako da mogu reći da sam baš zadovoljna što sam pronašla jedan višenamjenski proizvod koji je pristupačan svakome, lako možete doći do njega i ne morate ga puno platiti. 



Kao ljubiteljica mat proizvod svrstavam ovaj korektor u top 5 matirajućih proizvoda za prekrivanje nepravilnosti i sigurna sam da će se ovaj korektor više puta naći u mojoj košarici. Nadam se da ćete ga i vi isprobati i da ćete biti zadovoljni kao ja! 


*PR proizvod - s mojim iskrenim mišljenjem

Broj komentara: 9 :

  1. Mogu li ga koristiti osobe koje nemaju masnu kožu?
    I kako tj na koji način ga nanosis?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam jer ja imam masnu kožu, trebalo bi isprobati :)

      Izbriši
  2. Essence puderi u teglici su mi bili losi, prije svega teksutra i izgled na licu,nadam se da je ovaj korektor bolji jer cijena je stvarno povoljna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo zvuci odlicno i s obzirom da si ga tako nahvalila morati cu ga kupiti. Dobrar korektor nije tako lako pronaci pa ovakve preporuke bas dobro dodu...eto hvala na ovoj recenziji ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moracu ga probati, odlicno deluje. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Morat ću nabavit taj korektor. Imam puder u teglici i ok mi je ali korektor je 100% super.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)