petak, 11. ožujka 2016.

Emibo Argan Silk ulje za kosu

Već godinama koristim ulja za kosu i njihovo korištenje potpuno mi je ušlo u naviku. Volim ulje makadamije i arganovo ulje, a već sam isprobala desetak različitih. Danas ću vam predstaviti ulje za kosu koje koristim u posljednje vrijeme, a riječ je o Emibo Hair Care Argan Silk ulju za sve tipove kose. Emibo Hair Care hrvatski je brand koji je dostupan u više od 300 hrvatskih frizerskih salona, a njihove proizvode možete naručiti i na njihovoj Facebook stranici.


Količina ovog ulja iznosi 50 ml, a moram naglasiti da nije testirano na životinjama. Glavni sastojak upravo je arganovo ulje, a ima još i beta karoten i UV filter. 

Ulje dolazi u plastičnoj bočici s pumpicom i zadovoljna sam ambalažom, premda mi je jednom iscurilo, ali ne znam kako jer je bilo dobro zatvoreno, odnosno, ja sam mislila da sam dobro zatvorila. 


Ulje ima blag i ugodan miris, ali nisam primijetila da se zadržava na kosi. Srednje je gusto, nije prerijetko i to mi se sviđa. Koristila sam ga nakon pranja, kosu bih prosušila ručnikom, istisnula dvije pumpice i tu bih količinu ulja umasirala u kosu, s naglaskom na vrhove jer su oni osobito suhi i prilično se petljaju. Ulje malo olakša raščešljavanje i zagladi kosu, a meni to puno znači jer mi se kosa inače nakon sušenja uvijek naelektrizira, a ovako ulje to donekle kontrolira. Kada sam ga tek počela koristiti, imala sam ispucale vrhove koji su bili jako suhi i onda bih ovo ulje nanijela i na suhu kosu kako bih zamaskirala loše vrhove. Nakon toga sam se ošišala i sada koristim ovo ulje i preventivno, ali i jer volim kada mi je kosa meka. 

Cijena ovog ulja iznosi 95 kn + poštarina (besplatna je za Zagreb i okolicu), a više informacija možete pronaći ovdje. Na njihovoj Facebook stranici često bude različitih darivanja, stoga ih svakako zapratite.

Sve u svemu, zadovoljna sam ovim uljem i svojom kosom u posljednje vrijeme i svakako me zanimaju i neki drugi Emibo proizvodi. Cijenim hrvatske proizvode i mislim da trebamo kupovati domaće proizvode i podržavati domaće proizvođače ukoliko to možemo.


*PR proizvod

1 komentar :

Hvala na komentaru! :)