nedjelja, 4. listopada 2015.

Brushegg - da ili ne

Brushegg pomagalo je za čišćenje kistova inspirirano Sigminom rukavicom koju vjerojatno nećete kupiti ako nemate viška novaca. Možete ga pronaći na ebayu za samo jedan dolar, a moj primjerak stigao je u roku nevjerojatnih 10 dana! Klik na link za sellera


Riječ je o maloj silikonskoj stvarčici nešto većoj od jajeta koja ima jednu zaobljenu stranu, jednu plosnatu te  šupljinu kako biste mogli staviti prste. Plosnata strana ima dvije vrste rebrastih udubina koje služe za čišćenje kistova.
Dimenzije su mu 7 x 5,4 x 2,3 cm.

Koristi se tako da dva prsta stavite u njegovu šupljinu, na rebrastu stranu stavite šampon ili što već koristite za pranje kistova, kist navlažite vodom i onda kružnim ili uzdužnim pokretima prelazite kistom po rebrastoj strani. Na taj način sredstvo za čišćenje ulazi dublje i nečistoća ostaje na njemu. Možete ga koristiti za veće kistove, a i za manje. Budući da sam prije ovoga koristila stari termofor za pranje kistova, ovo je stvarno spas veličine jajeta. Nećete sami morati trljati kistove rukom i patiti se, uvijek možete nositi ga sa sobom i jednostavno je za održavati. 





Brushegg od mene definitivno ima dobru ocjenu i preporučujem vam da ga isprobate jer za jedan dolar nećete pronaći ništa bolje. 

Kakvi su vaši dojmovi? 

Mirna <3

Broj komentara: 8 :

  1. Izgleda vrlo efektivno, a povoljno, plus što je preslatko! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična ideja! Nisam vidjala nigde ovakvu vrstu pomagala, baš ću da potražim na ebay-u :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni izgleda super i sigurno bih ga kupila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas zanimljivo izgleda, boja je prelepa. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sladak je mališa, a ja u ove svrhe koristim silikonsku rukavicu u obliku žapca za hvatanje vrelog posuđa :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim da ove teksturirane stvarcice, bilo to brushegg, sigma spa rukavica/papuca ili nesto trece - zapravo mnogo pomazu pri pranju cetkica. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Izgleda baš zanimljivo i praktično. Rado bih nabavila nešto ovakvo. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimljivo. Ja ga nisam ranije snimila. Samo Sigminu rukavicu i to pretežno zato jer mi se činilo da je užasno skupa za konkretniju rukavicu za pečenje! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)