petak, 25. rujna 2015.

Beauty new in

U rujnu se kod mene opet našlo dosta noviteta i s obzirom da je čitanost postova s novitetima dosta velika, odlučila sam vam ponovno pokazati što sam kupila i dobila. Od dekorative ima najviše proizvoda za usne, a prevladavaju essence i Catrice.



Ako me pratite na Facebooku i Instagramu, onda ste dosta noviteta mogli i vidjeti. Većinu proizvoda dobila sam od predstavnika određenih brendova.


Krenut ću s *essence novitetima među kojima ima tekućih ruževa, balzama, lakova za nokte, sjenila, maskara. Jedno sjenilo zaboravila sam uslikati, nemojte zamjeriti. :D


*Catrice mi je poslao tri tekuća ruža (ili sjajila ako pročitate moju recenziju) i jedno predivno mat rumenilo.


Kupila sam i dva Bourjosi pudera; Healthy Mix koji je uvijek prisutan u mojim zalihama pudera te novi Air Mat o kojem sam već pisala prve dojmove.


U Bipi sam kupila i novu rašpicu za nokte s višnjama, jednostavno mi je preslatka.


Kupila sam i novi NYX lip cream u nijansi Zurich. Ne nosim nude nijanse, ali ova me osvojila,


*TheBalm mi je poslao timeBalm korektor i Nude 'tude paletu i mogu samo reći da sam zaljubljena.



Od *Murada sam dobila puno proizvoda za testiranje, većina njih u manjim je pakiranjima, ali svi su birani prema mojoj koži kako bih sve mogla isprobati.



Uistinu sam zadovoljna ovim divnim proizvodima koji su se našli u mom vlasništvu ovaj mjesec. Većinu ću recenzirati s vremenom, a ako vas nešto osobito zanima, slobodno mi napišite.

Što se kod vas kupovalo? 

Mirna <3

*PR proizvodi

22 komentara :

  1. Uglavnom ništa ovih dana, suzdržavam se od kupovine jer mi baš ništa nije prijeko potrebno. Divan new in, baš vas lijepo paze i maze pr predstavnici kompanija posebno the balm (bipa) i Murad :) Uživaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) ma, mazimo i mi njih tako što ih promoviramo

      Izbriši
  2. Ajme koliko divota te vjerujem da ćeš uživati u njima :D Murad proizvodi su mi posebno zanimljivi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivni noviteti! Volela bih probati The Balm palete, šteta pa ih nema ovde. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan new in :) Ja već odavno želim kupiti Nyx ruževe, ali nikad da dođu na red :D theBalm paleta je prekrasna, ja sam bila presretna kad sam je prekrižila sa wish liste :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicni noviteti, essence palete su super :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Paleta Nude Tude mi je predobra, volim te nijanse. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super noviteti! Kupila sam Bourjos Air Mat puder i zadovoljna sam :)

    Super ti je blog i redovna sam čitateljica! Bravo! :*

    lp,
    Antonija

    OdgovoriIzbriši
  8. Divni noviteti, svidja mi se Murad :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. s obzirom na naziv bloga i red je da imaš najviše proizvoda namjenjenih usnama ;)
    na the balm paletu sam ljubomorna, priznajem :D

    OdgovoriIzbriši
  10. <3.... Zanima me kako ćeš biti zadovoljna s Muradom. Ja sam ljetos koristila ovaj gel za čišćenje lica s C vitaminom i bio mi je odličan! Veselim se tvojim dojmovima :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Daaaanima se vrtim oko tog AirMat pudera i jednostavno nikako da prevalim da ga kupim a nemam pojma što i čak prema tvojoj recenziji kontam da nema šanse da mi bude baš loš ali eto... Mislim da ću danas otići po njega... I Murraaad divote, znači tu ti zavidim malkice :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ne znam gde da gledam pre padoh u nesvest, sve lepše od lepšeg :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Bogami pravi new in :D Najviše mi se dopada Balm paleta :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Obožavam New In postove, kod tebe sve divno, najviše me privlače The Balm stvari ali Catrice je već standardno odličan!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)