četvrtak, 13. kolovoza 2015.

Kako sam izliječila jako problematičnu kožu

Zamislite taj osjećaj kada ne želite izaći iz sobe bez pudera. Ne iz kuće - iz sobe. Ne želite ni da vam ukućani vide što se dogodilo s vašom kožom jer ne želite da zapituju što, kako, zašto odjednom. Takva je bila moja situacija prije pola godine.




Sve je počelo selidbom u Osijek na faks, promjenom prehrane i načina života. Prve promjene vidjela sam, zapravo, na kosi jer je bila znatno suša i grublja na dodir nego kad ju operem kod kuće. Budući da je za osječku vodu poznato da je bogata kojekakvim metalima i mnogi ju ni ne piju u pojedinim dijelovima grada, nije ni čudno. Promjene na koži počele su se događati negdje u siječnju kada mi je čelo postalo kaotično, bez pretjerivanja. Znaš da je situacija loša kad ti vlastiti dečko u šali kaže da ti čelo izgleda kao ratno bojište u Drugom svjetskom ratu. Uvijek sam imala čiste obraze bez ikakvih nepravilnosti i to je tako ostalo, ali čelo, brada i područje oko usana doslovno su poludjeli. Iz čista bih se mira probudila i na čelu bi bila potkožna akna promjera 1,5 cm. Pokušavala sam to sakriti puderom, korektorom, kamuflažom, a kada ni to nije pomagalo, prebacila bih kosu preko čela kao da imam šiške. To je bio užas, stvarno užas.
Kad se situacija nije promijenila ni nakon mjesec dana i kad sam već postala svjesna da to nije ni PMS ni nešto slično, bacila sam se na isprobavanje kremica. Prvo sam pažljivo iščitala recenzije na internetu i u skladu s tim kupila sam Avene Cleanance K i LRP Effaclar Duo + o kojima sam pisala ovdje. Ako pročitate post, vidjet ćete da mi nisu nimalo pomogle, štoviše, bilo je još gore. Kupovala sam i neke gelove i tonike za problematičnu kožu od istih proizvođača i opet nije bilo ništa. Kad sam već počela graničiti s depresijom, odlučila sam isprobati neke prirodne proizvode za koje kažu da su dobri za kožu i promijeniti životne navike koliko je moguće. Tu sve i počinje.


  1. ALOE VERA - moja kraljica, sreća, spasiteljica. Koliko ja tu biljku volim! Lijepe su i ruže i orhideje i ljiljani, ali ona mi je najljepša jer je sama riješila pola mojih problema. Kod kuće imam 5, 6 biljaka i svaki bih dan otkinula 2 do 3 cm njezina lista, iscijedila sok i nanijela ga izravno na kožu, osobito na T-zonu. Ako imate manju potkožnu aknu, namažite ju njezinim sokom i do ujutro će sazrijeti. Ako imate puno sitnih prištića, ona će ubrzati njihovo sušenje, a ranice koje napravite, brže će zacijeliti. Dakle, regeneracija kože garantirana. Veliki su pomaci bili već nakon dva tjedna svakodnevnog korištenja. 
  2. MED + CIMET - svaki dan radila sam masku za lice koristeći ta dva sastojka, a ponekad bih dodala kurkumu i limun. Masku bih držala desetak minuta, a onda bih to sve istrljala kao da radim piling i onda skinula. Koža je bila glađa, a prištići su se brže sušili.
  3. Bye-bye slatkiši - inače jedem jako puno čokolade, minimalno 50 g dnevno, a u tih mjesec dana možda sam ukupno pojela 100 g. Trudila sam se izbjegavati slatko jer prekomjerno unošenje šećera nije nimalo pomagalo mom liječenju.
  4. Lagano uravnoteženje prehrane - iako nije lako jesti zdravo kad si student na dvopredmetnom studiju i na faksu si od 8 ujutro do 7 navečer, trudila sam se izbjegavati pohanu i prženu hranu koliko sam mogla. Išla sam i svaki vikend kući, tako da sam onda ta dva dana u tjednu zdravije jela, a i ponijela bih si za ponedjeljak. I ta tri dana od sedam puno znače. 
  5. VODA - pila sam jako puno vode, uvijek sam imala bočicu u torbi. Osim toga, u Osijeku se nisam umivala vodom iz slavine, već sam koristila isključivo Avene termalnu vodu.
  6. ZELENI ČAJ - jedna šalica dnevno bez dodavanja šećera. Na kraju sam se i naviknula na njegov okus, tako da sam ga počela piti i u kafićima. 
  7. FITNESS - krenula sam na fitness u tom kritičnom razdoblju jer se znojenjem izbacuju toksini iz tijela, a i tako sam se bolje osjećala u svojoj koži. Premda nisam dugo išla jer su se ubrzo zaredali kolokviji, izgleda da je bilo dovoljno. 
  8. SPAVANJE - kada morate učiti, znate da je teško spavati dovoljno, ali zato počnite učiti na vrijeme pa ćete imati i više vremena za spavanje. Ne samo da sam tako spavala više nego sam i 18.6. dala zadnji ispit i imam 4 mjeseca praznika. Zar može bolje? :D
  9. Zabrana alkohola - girls night bez alkohola za mene. Pila sam Janu s limunom. :D 
  10. Redovno mijenjanje jastučnice - Dr. Oz dao je jedan dobar savjet o mijenjanju jastučnice na kojoj spavate, a ja sam ga primijenila. Na njoj se nakuplja prašina, bakterije, mikrobi, a vi onda na tome spavate i normalno da vam koža bude puno gora. Barem jednom tjedno, drage moje.

Dva mjeseca kasnije - preporođena! Nema više akni, mogu bez pudera izaći gdje god treba i osjećam se odlično. Sitni se prištići i dalje pojave, ali ništa strašno. Sada se ne držim toliko strogo svih tih pravila, osobito jer je ljeto, a situacija je i dalje ostala dobra. Jako sam zadovoljna! 

Na kraju bih vam samo rekla kako NE postoji čarobna krema koja će vam preko noći izliječiti kožu, potrebno je puno rada i truda da biste nešto postignuli. U mom se slučaju trud isplatio i nije mi žao one Milke s lješnjacima koja me zvala i tako milo gledala ili onih krumpirića u Surf 'n' Friesu. 

Mirna <3

Broj komentara: 12 :

  1. Kao poručen! :) Odličan tekst! Već večeras počinjem sa isprobavanjem druge stavke! :) Za početak! :) :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično! Drago mi je da se trud isplatio. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicni saveti, slazem se sa tobom u potpunosti. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bitno je da se trud isplatio! :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj post je dobrodosao svim devojcicama koje ulaze u pubertet kao i onima koji vec imaju taj problem..Ono sto bih dodala jeste i da telefon treba redovno da se cisti alkoholom :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Drago mi je da si uspjela dovesti lice u dobro stanje! Odmah isprobavam ovo sa aloa verom

    OdgovoriIzbriši
  7. Drago mi je da si pronašla rešenje za svoj problem! Srećom, nisam nikada imala ovolikih muka, ali dobro je znati za svaki slučaj.

    OdgovoriIzbriši
  8. odličan post :D vodu non stop pijem jer mi nije isto bez nje :D
    trudim se i vježbati :D a nikako da steknem naviku pijenja zelenog čaja, prije sam ga stalno pila i znam da se čovjek navikne nakon nekog vremena :D budem ponovo probala :D

    OdgovoriIzbriši
  9. I ja pohvaljujem ovaj post, ali i blog :)
    Nasrecu, nemam problema sa problematičnom kozom, ali nasla sam se u ovim savjetima jer su neki od njih idealni za gubitak tjelesne tezine, na cemu uskoro pocinjem raditi. :)

    Lp,
    A

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)