subota, 26. listopada 2013.

Suradnički post: Leopard manikura

Danas vam moja draga prijateljica donosi jedan koristan post: kako na najjednostavniji način napraviti leopard manikuru. Nadam se da će vam se svidjeti kao i meni. :)

Napraviti lijepu manikuru nije teško, samo se trebate malo potruditi. Također, ne morate imati skupe lakove i alate, ja sam koristila samo povoljne lakove koji su dostupni svima.


Za ovu manikuru odabrala sam sam Moment lakove (65, 24 i prozirni) koje možete pronaći u Offeritissimi za desetak kuna te Essence colour&go lak. Jedino pomoćno sredstvo bile su čačkalice.




U prvom koraku samo nalakirajte nokte onim lakom koji želite da vam bude podloga.


U drugom koraku isipajte malo laka na papir ili u neku posudicu te čačkalicom napravite proizvoljne nepravilne oblike na noktu. Važno je da budete spontani, ne morate se brinuti oko simetrije.


Kao posljednji korak, samo uokvirite tamnijim lakom oblike napravljene u prethodnom koraku.




Postoje brojne varijacije na ovu temu, možete koristiti različite nijanse i boje, možete napraviti uzorak na svakom noktu, a možete i samo na nekim.

Uz nešto drugačiju kombinaciju boja, napravila sam i varijaciju na francusku manikuru.


Nadam se da vam se svidio post i da ste pronašli nešto korisno i za sebe.


Autorica: Barbara Gajger

Broj komentara: 15 :

  1. Krasna manikurica! Moram izraziti svoje oduševljenje Moment lakom u nijansi 24 :) Neki dan sam ga kupila, divan, divan, divan je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ćeš :) Prava jesenska nijansa, i pokušavam ga cijeli dan uslikat i ne da se :D Stalno izgleda crno, a baš je neka tamno smeđa s primjesama ljubičaste, kao boja tamnog vina :)

      Izbriši
  2. obožavam leopard uzorak, a ova manikura je divna

    OdgovoriIzbriši
  3. Slatko! Nisam fan leopard printa ali bih mogla nešto slično probati :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se sviđaju odabrani lakovi, posebno kod prve manikure. Momentići su za tu cijenu odlični :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pošalji prijateljicu k meni ! Ja dugi pokušavam napraviti leopard manikuru, čak sam kupila i one pločice ali nema šanse. Ja sam antitalenat a tako je lijepooo:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, vidjela sam jučer u Kik-u naljepnice s tim uzorkom :) pogledaj, može ti budu koristile

      Izbriši
  6. Krasna je manikura, svaka čast prijateljici! ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Manikura je ispala savršeno, uvijek me dive cure koje se bave time.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja ću ovo stvarno morati napokon napraviti!

    OdgovoriIzbriši
  9. A predivno je. A ja uvijek kad pokušam ovo napraviti bude ružno. :( :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow, ovo ću i ja definitvno isprobati, fenomenalno izgleda. I želim preporučiti essenceove Colour&go lakove, osobno imam 113 do you speak love? odličan je, četkica je super, šira je nego što je to uobičajeno s običnim četkicama, lak je postojan i sjajan. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)