subota, 22. lipnja 2013.

Putujem, putujem...

Dragi moji, večeras odlazim na put i vraćam se za 8 dana, tako da neću biti aktivna na blogu i Facebook stranici. Ipak, kad se vratim, vidjet ćete sve fotografije, što sam kupovala i slično. Posjetit ću Makedoniju (Skopje, Ohrid), Grčku (Atena, Delfi, Kalambaka, Argolida, Epidaurus) te kruzerom idem do Trsta, a onda u Veneciju. Sve u svemu, jako se veselim putu, ali svi ćete mi nedostajati! <3 Evo malo sličica da vidite kamo točno idem.

Ohrid


Grčka

Venecija

A ja se bacam sad na pakiranje...


Mirna <3

Broj komentara: 30 :

  1. Lijep provod, sve sam obisla osim Venecije. Grcka i Makedonija su predivne! Uzivaj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Želim ti sretan put, da se lijepo provedeš i naravno da si kupiš neke lijepe šminkice na svome putovanju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan put i lepo se provedi! :) Uzivaj malo i za nas koji ostajemo kod kuce ;D

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan put i dobar provod! Veselim se slikama kad se vratis :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Srecan put,uzivaj!Jedva cekam slike :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Eh blago tebi! Lepo se provedi i uzivaj!

    OdgovoriIzbriši
  7. Uživaaj. :) Jedva čekam slikice. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Srećan put. Ja sam bila skoro u veneciji, a ove godine idem na Lefkadu,Kefaloniju,Zakintos, Atinu i Grčku. Sve mi fotografiši:*****

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, naravno :D lijep provod i tebi kad budeš išla :*

      Izbriši
  9. Divna mesta ćeš da obiđeš :) Lepo se provedi :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Blaaago teeeeeeeeeebiiiiiiiii!!! Želim ti divan provod, jedva čekam da vidim/pročitam utiske :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Uh, lijepa tura će to biti! Sretan put i dobar provod!

    OdgovoriIzbriši
  12. Jedva čekam da se vratiš pa da nam pokažeš što si kupila :*

    OdgovoriIzbriši
  13. i ja bih u grčku, opet! :D lijepo se provedi! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. uživaj... i nemoj da ti nitko nedostaje ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Sretan put draga, lijepo se provedi :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Divno! Želim ti super provod i puno fotkica koje ćeš nam pokazati :))

    OdgovoriIzbriši
  17. Kasnim sa komentarom, ali ti ipak želim divan provod na tim divnim destinacijama! :)

    OdgovoriIzbriši
  18. i ja također kasnim za komentarom ali nadam se da proživljavaš nezaboravno iskustvo! :DDDDD :****

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)