subota, 22. lipnja 2013.

Putujem, putujem...

Dragi moji, večeras odlazim na put i vraćam se za 8 dana, tako da neću biti aktivna na blogu i Facebook stranici. Ipak, kad se vratim, vidjet ćete sve fotografije, što sam kupovala i slično. Posjetit ću Makedoniju (Skopje, Ohrid), Grčku (Atena, Delfi, Kalambaka, Argolida, Epidaurus) te kruzerom idem do Trsta, a onda u Veneciju. Sve u svemu, jako se veselim putu, ali svi ćete mi nedostajati! <3 Evo malo sličica da vidite kamo točno idem.

Ohrid


Grčka

Venecija

A ja se bacam sad na pakiranje...


Mirna <3

32 komentara :

  1. Lijep provod, sve sam obisla osim Venecije. Grcka i Makedonija su predivne! Uzivaj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Želim ti sretan put, da se lijepo provedeš i naravno da si kupiš neke lijepe šminkice na svome putovanju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan put i lepo se provedi! :) Uzivaj malo i za nas koji ostajemo kod kuce ;D

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan put i dobar provod! Veselim se slikama kad se vratis :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Srecan put,uzivaj!Jedva cekam slike :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Eh blago tebi! Lepo se provedi i uzivaj!

    OdgovoriIzbriši
  7. Uživaaj. :) Jedva čekam slikice. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Srećan put. Ja sam bila skoro u veneciji, a ove godine idem na Lefkadu,Kefaloniju,Zakintos, Atinu i Grčku. Sve mi fotografiši:*****

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, naravno :D lijep provod i tebi kad budeš išla :*

      Izbriši
  9. Divna mesta ćeš da obiđeš :) Lepo se provedi :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Blaaago teeeeeeeeeebiiiiiiiii!!! Želim ti divan provod, jedva čekam da vidim/pročitam utiske :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Uh, lijepa tura će to biti! Sretan put i dobar provod!

    OdgovoriIzbriši
  12. Jedva čekam da se vratiš pa da nam pokažeš što si kupila :*

    OdgovoriIzbriši
  13. i ja bih u grčku, opet! :D lijepo se provedi! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. uživaj... i nemoj da ti nitko nedostaje ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Sretan put draga, lijepo se provedi :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Divno! Želim ti super provod i puno fotkica koje ćeš nam pokazati :))

    OdgovoriIzbriši
  17. Hey,
    Nice blog..
    Would you like to follow each other on GFC and bloglovin..!!!
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Kasnim sa komentarom, ali ti ipak želim divan provod na tim divnim destinacijama! :)

    OdgovoriIzbriši
  19. i ja također kasnim za komentarom ali nadam se da proživljavaš nezaboravno iskustvo! :DDDDD :****

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)