srijeda, 30. lipnja 2021.

Ljetni mirisi u mom domu

Premda mirisne svijeće najčešće povezujemo s jeseni i zimom, zapravo na tržištu postoje brojne mirisne svijeće laganih, voćnih ili prozračnih mirisa koji nad podsjećaju na ljeto. Kao velika ljubiteljica mirisnih svijeća, odlučila sam otkriti koji su moji omiljeni mirisi za dom.


yankee candle



Ako ste čitali moj članak o jesenskim mirisima, već tada sam vam otkrila da obožavam Yankee Candle mirisne svijeće. Naručujem ih s Notina i često znaju imati neke akcije. Fresh Cut Roses jedan je od pravih ljetnih mirisa i zaista miriše na prave ruže. Inače ne volim miris ruže, ali ovaj je miris neopisivo prirodan, a to mi se jako sviđa. 

Naravno, to je samo jedna od svih Yankee Candle svijeća koju volim, popis je zapravo prilično dugačak. Preporučujem vam njihove svijeće u staklenkama jer, osim što su estetski predivne i praktično se gase, čini mi se da su još bolje od malih svijeća.

Yankee Candle svijeće


Inače, na Notinu imate širok izbor mirisnih svijeća, a možete ih i kategorizirati ovisno o tome od čega su napravljene: sojin vosak, pčelinj vosak, kokosov vosak i biljni vosak (ako govorimo o prirodnim svijećama). Također volim i Woodwick svijeće, no one su mi zbog svog pucketanja prikladnije za jesen i zimu jer daju posebno toplu atmosfera.


Kada već govorimo o mirisima, preporučila bih vam i da Notinu potražite svoj idealni miris za ormar. Ja sam još prije naručila mirisnu karticu brenda Ambientair koji također u svojoj ponudi ima difuzere, mirisne svijeće, izvrsne sprejeve za dom... U svakom slučaju, istražite ih! Ni ja nisam prije čula za njih, no ugodno su me iznadili!

miris za ormar


S obzirom na to da imam psa koji je sastavni dio mog kreveta, važno mi je da mi stan ugodno miriše, a ovo su samo neki dodatci koji tomu pridonose! 



Koji su vaši najdraži mirisi za dom?





1 komentar :

  1. Looks sooo great, I generally like to use aromatherapy before going to bed to help sleep.

    men lace toupee

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)